Učenice

Učenice iz Aranđelovca osmislile „anti-stres“ poslovnu priču

„Koliko ste često pod stresom?“ – odgovori na ovo pitanje motivisali su učenice aranđelovačke gimnazije da pokrenu kompaniju za proizvodnju prirodnog anti-stres miksa.

Učenici Gimnazije „Miloš Savković“ osnovali su inovativnu učeničku kompaniju koja se bavi proizvodnjom prirodnog anti-stres mixa, napravljenog od ašvagande, voćnog brašna i stevije.

Ambicije ovih kreativnih gimnazijalaca su velike s obzirom na to da će njihov preduzetnički projekat učestvovati na takmičenju koje organizuje Dostignuće mladih.

Poslovna priča „rodila“ se početkom školske godine, u okviru predmeta psihologija, kada su dobili zadatak da istraže načine na koje se ljudi suočavaju sa svakodnevnim stresom.

Iva Pavić, Magdalena Ćirić, Anđelina Radovanović, Jana Vladić i Lena Bošković, su gimnazijalke koje su tokom istraživanja sprovele anketu u najprometnijem trgovačkom centru u gradu.

Postavile su nekoliko pitanja, kao što su: „Koliko ste često pod stresom?“ i „Kako se odmarate nakon napornog/stresnog dana?“

Odgovori su bili raznoliki, od dece koja nisu znala šta je stres do penzionera koji su se žalili na finansijsku situaciju, kažu učenice i dodaju da su u svom radu dobili veliku podršku, kako od škole, tako i od različitih kompanija i stručnjaka.

Šta su devojke napravile?

Njihov jedinstveni proizvod namenjen je osobama starijim od 16 godina koje su svakodnevno izložene stresu, bilo zbog školskih, poslovnih ili privatnih obaveza.

„Naša misija je da pomognemo ljudima u borbi protiv stresa na prirodan i zdrav način. Ašvaganda je poznata po svojim adaptogenim svojstvima koja pomažu organizmu da se lakše nosi sa stresom, dok voćno brašno i stevija daju prijatan ukus i dodatnu nutritivnu vrednost.

Verujemo da je mentalno zdravlje jednako važno kao i fizičko, i zato smo osmislili ovaj mix kao jednostavno i prirodno rešenje za svakodnevni stres. Naš proizvod je rezultat posvećenosti, istraživanja i želje da doprinesemo zdravijem načinu života.“

Naturo Vibe, kako su nazvali svoju kompaniju, učestvovaće na takmičenju 27. marta u Kragujevcu, u BIG Fashion centru, gde će imati priliku da predstavi ovu inovativnu ideju.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: BIZLife

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE