
U novom broju BIZLife Magazina se bavimo transformacijom marketinga kroz tehnologiju
Novi broj BIZlife Magazina je pred vama, a u ovom broju vam donosimo pregršt zanimljivih priča, intervjua, kolumni i ostalih dovoljno dobrih razloga da se pretplatite na BIZLife Magazin.
U fokusu novog, 134. izdanja BIZLife magazina, je transformacija marketinga kroz tehnologiju. Tehnologija, sama po sebi, više nije dovoljna za uspeh marketinške kampanje – ključ je u sposobnosti korišćenja novih digitalnih alata za stvaranje dodatne vrednosti i postizanja konkurentnosti.
Na naslovnoj strani očekuje vas Filip Simović, CEO M&M Militzer & Münch Transport & Logistics, koji nam otkriva kako je ova komapnija uspela tako brzo da postane jedan od lidera na logističkom tržištu Balkana.
Sa ciljem širenja na nova tržišta i usavršavanja svojih usluga, M&M Srbija ostaje posvećena pružanju vrhunskih logističkih rešenja koja zadovoljavaju sve potrebe modernog poslovanja, poručuje u intervjuu za BIZLife Simović.
Šta smo vam još pripremili?
RAZGOVOR S POVODOM
Neozbiljno ozbiljni intervju sa Vojom Žanetićem: Biti samo sebi originalan najbolji je put do toga da ne budeš originalan uopšte
- Potrošač nema vremena za već viđeno: Nestlé gradi poverenje kroz lokalne vrednosti i globalne standarde
- Imlek – Balans tehnologije i ljudskog faktora
MaxBet – inovacije u službi najboljih korisničkih iskustava
JUBILEJ / RETAIL
dm drogerie markt – Efikasno investiranje u digitalne kanale, tehnologije i održivost
VINSKA KULTURA
Srpska vina su u velikom usponu
POZORIŠTE / TELEVIZIJA
Glumac Tihomir Stanić za BIZLife o „Nobelovcu”, svojoj karijeri i vremenu u kojem živimo
NA STAZI
Na NAVAK-u održano četvrto kolo BMW biznis lige
.jpg)
AFI Europe Serbia: Dvadeset godina izvrsnosti i oblikovanja budućnosti industrije nekretnina
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: BIZLife