bee’s care

Tri drugarice pokrenule su bee’s care: Tradicija pčelara pretvorena je u savremen brend

Porodično pčelarsko gazdinstvo Soldatović pronašlo je način da znanja koja su prenosili s kolena na koleno pretoče u savremen biznis. Spoju prirode i inovacije pomogle su i prijateljice iz detinjstva koje su znanja o lekovitim biljkama pretočile u kozmetiku.

bee’s care je domaći brend prirodne kozmetike nastao sa željom da prirodna nega i prirodni proizvodi ne budu samo alternativa industrijskoj kozmetici, već prvi izbor svake osobe. Ideja koja stoji iza ovog porodičnog brenda je da prirodni proizvodi pruže efikasnost i kvalitet kao komercijalni, uz zdraviju i bezbedniju recepturu za kožu i organizam.

Tri prijateljice koje su viziju pretvorile u stvarnost

Razvoj njihovih proizvoda odvija se kroz pažljiv spoj porodičnog i savremenog znanja. Prvi melemi nastali su iz konkretne potrebe, kada je u okviru porodice bio potreban preparat za osetljivu dečju kožu pogođenu ekcemom. Melem za ekcem koji je tada potekao od najstarijih članova domaćinstva pokazao se toliko efikasnim da je vremenom postao osnova za širu paletu proizvoda. Danas se čitav asortiman oslanja na najkvalitetnije prirodne sastojke – domaća biljna ulja i macerate spravljene u maslinovom ulju, pčelinji vosak, biljne ekstrakte, hidrolate i vitamine.

Kada je došlo vreme da se porodični recepti približe širem tržištu, dalji razvoj su preuzele tri prijateljice iz detinjstva, od kojih jedna potiče upravo iz porodice koja je negovala tradiciju pčelarstva.

„Oduvek smo želele da imamo neki naš zajednički posao, često smo o tome razgovarale i imale smo razne ideje, sve dok jednog dana nismo shvatile da ispred sebe imamo najbolju ideju od svih,“ podelile su za BIZLife.

„Ovim biznisom mogle smo da spojimo tradiciju i porodično nasleđe, da proizvodimo kvalitetne i zdrave proizvode, a istovremeno da gradimo posao u koji verujemo, iza kojeg u potpunosti možemo da stanemo i koji će nam dozvoliti da imamo najlepšu misiju, a to je širenje svesti o moći prirode i učinkovitosti prirodnih proizvoda.”

bee’s care

Spoj tradicije i tehnologije

bee’s care dokazuje da priroda i tehnologija ne moraju da stoje na suprotnim stranama. Savremene mašine i laboratorijska testiranja omogućavaju da se proizvodi izrađuju brže, preciznije i pod strogom kontrolom kvaliteta, a da se pritom očuva čistoća i moć prirodnih sastojaka. Poseban trenutak u razvoju brenda bio je kada su prve dermatološke analize potvrdile ono što je od početka bila želja, a to je da su proizvodi koji su potpunosti prirodni istovremeno bezbedni i efikasni, čak i za najosetljiviju kožu.

Danas se čitav asortiman oslanja na najkvalitetnije prirodne sastojke – domaća biljna ulja i macerate spravljene u maslinovom ulju, pčelinji vosak, biljne ekstrakte, hidrolate i vitamine. Tehnologija je svojim rezultatima samo potvrdila ono što praksa već dugo pokazuje – da priroda u sebi nosi ogromnu snagu isceljenja i nege.

Odgovornost prema prirodi i budući razvoj

bee’s care dodatno izdvaja odgovoran odnos prema životnoj sredini. Ambalaža proizvoda izrađuje se od stakla, aluminijuma i kartona, čime se smanjuje ekološki otisak i osigurava da prirodna nega ostane u skladu sa prirodom.

Dalji planovi podrazumevaju pre svega širenje na nova tržišta u regionu i u EU: „Interesovanje postoji, a mi našim kupcima želimo da budemo što dostupniji. Pored prodajnih planova, tu su i razvojni, pa nam je u planu dosta novih proizvoda kao i potpuno novih proizvodnih linija. Tokom letnje sezone smo bili prvi koji su na tržište Srbije doneli inovativnu prirodnu sirovinu za proizvodnju kreme za sunčanje, pa u tom smeru planiramo i da nastavimo. Inovacije, širenje tržišta i asortimana su ključne tačke našeg razvoja. A iza svega stoji jednostavna želja osnivačica: da svakodnevnu negu pretvore u ritual koji vraća poverenje u prirodu i povezuje ljude sa onim što je najčistije i najzdravije.“

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife/Milena Pavlović

Foto: bee's care/Ustupljene fotografije

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE