Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Toblerone sa većom prazninom između trouglova

    Proizvođač švajcarske čokolade Toblerone povećao je razmake između dobro poznatih trouglova na ovoj čokoladi da bi smanjio težinu i zadržao niže cene u nekim diskontima u Velikoj Britaniji, što je naišlo na negodovanje ljubitelja ovog slatkiša.

    Multinacionalna kompanija Mondelez internacional, vlasnik Toblerona, saopštila je da je cilj ove mere da se ispune zahtevi za cene britanskih diskontnih maloprodajnih kuća kao što su Paundlend i drugih i da nema nikakve veze s glasanjem Britanije da napusti Evropsku uniju.

    Iako je navedeno da mera nema veze s glasanjem o Bregzitu, britanski prehrambeni maloprodajni lanci međutim suočavaju se sa povećanjem cena uvoznih proizvoda zbog slabljenja britanske funte posle referenduma u junu.

    Portparolka Mondeleza Hajde Hauer rekla je da će biti smanjena čokolada od 170 grama koja se prodaje u diskontnim radnjama u Britaniji na 150 grama. Poznata čokolada Tobleron od 100 grama i druge prodavnice nisu pogođene ovom promenom.

    Ova najava je izazvala brojne žalbe potrošača preko društvenih mreža. „Odvratno je, treba da vidite. Znate kako Tobleron izgleda, kao red malih čokoladnih piramida jedna do druge. E pa sad su je promenili, to je niz malo manjih piramida sa rupama između njih“, napisao je jedan potrošač, a prenosi Gardijan.

    Drugi su rekli da je multinacionalna kompanija, vlasnik Toblerona, „zlo lice kapitalizma koji služi samom sebi“.

    Izvor: Beta

    Foto: FB

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE