Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Deca, emotivanje uživo

    Nakon otkrića da TikTok zarađuje od prošenja dece: Mreža zabranjuje maloletnicima emitovanje „uživo“

    TikTok od sledećeg meseca podiže minimalnu starosnu dob za striming uživo sa 16 na 18 godina. Istraga BBC News-a otkrila je stotine strimova uživo iz sirijskih izbegličkih kampova, a deca su molila za donacije.

    Neki su primali i do 1.000 dolara na sat, ali kada su podigli gotovinu, TikTok je uzeo do 70 odsto. U budućnosti će samo odrasli moći da „šalju virtuelne poklone ili pristupaju funkcijama monetizacije“, saopštila je mreža.

    „U narednim nedeljama“, omogućiće korisnicima da strimuju uživo samo za odrasle. Međutim, nejasno je kako će gigant da sprovede ova starosna ograničenja.

    Meta, koja je vlasnik Fejsbuka i Instagrama, i Gugl, koji je vlasnik Jutjuba, imaju minimalnu starost za striming uživo od 13 godina i već dozvoljavaju korisnicima da ograniče sadržaj koji postavljaju prema uzrastu.

    TikTok

    TikTok (Pixabay)

    Digitalni pokloni

    Tokom pet meseci, BBC Global Disinformation Unit, BBC Arabic i BBC Eye Investigations pratili su više od 300 TikTok naloga koji su emitovali uživo iz severozapadne Sirije.

    TikTok-ova pravila kažu da ne smete direktno da tražite poklone, kao i da morate „sprečiti štetu, ugrožavanje ili eksploataciju“ maloletnika na platformi.

    Kada je News BBC koristio sistem u aplikaciji da prijavi 30 naloga na kojima deca prose, TikTok je rekao da nije bilo kršenja njegovih politika ni u jednom slučaju. Nakon što je BBC News direktno kontaktirao kompaniju za komentar, ona je zabranila sve naloge.

    Gigant je rekao da ova vrsta sadržaja nije dozvoljena na njegovoj platformi i da je provizija od digitalnih poklona bila znatno manja od 70 odsto, ali još uvek nije potvrdio tačan iznos.

    Mračna strana TikToka? Od onih koji PROSE „uživo“, gigant zaradi 70%

    Prosjačenje u Siriji

    BBC News istražuje novi trend na TikTok-u, slučaj stotina porodica u kampovima za raseljena lica u Siriji koje mole za poklone uživo.

    TikTok je najbrže rastuća aplikacija za društvene mreže na svetu i preuzeta je više od 3,9 milijardi puta. Ostvario je više od 6,2 milijarde dolara bruto prihoda od potrošnje u aplikacijama od svog lansiranja 2017. godine, prema kompaniji Sensor Tower.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pexels, Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE