Louis Vuitton, pada prodaja

Težak period za modni gigant: LVMH razmatra prodaju jednog brenda

LVMH radi na prodaji svog modnog brenda Marc Jacobs jer se luksuzni div bori s padom potražnje, prema izvorima upoznatim s tim pitanjem.

Pariški konglomerat koji stoji iza brendova poput Louis Vuittona, Diora i Moët Hennessyja, obratio se potencijalnim kupcima, uključujući vlasnika Reeboka, Authentic Brands, u vezi prodaje modne marke, koju posjeduje od 1997. godine, rekli su izvori.

Pokušaj prodaje jednog od svojih manjih brendova dolazi nakon teškog perioda za LVMH, kojim upravlja francuski milijarder Bernard Arnault. Grupa je zabeležila pad cene deonica od 19 odsto u protekloj godini, što je rezultat opadanja u sektoru luksuzne robe.

LVMH i njegovi konkurenti pogođeni su kombinacijom trgovinske neizvesnosti koja utiče na potrošače širom sveta, slabljenja potražnje kineskih kupaca i rasta cena koji je obeshrabrio američke kupce.

Razgovori, o kojima je prvi izvestio The Wall Street Journal, još uvek su u toku i nije bilo garancija da će dogovor biti postignut, rekli su izvori. LVMH i Authentic Brands odbili su da komentarišu.

U četvrtak je LVMH saopštio da je njegova operativna dobit pala za 15 odsto na nešto više od 9 milijardi evra u prvoj polovini godine, što je nešto bolji rezultat nego što su analitičari očekivali.

Otvoreni za prodaju brendova

Osnovno poslovanje LVMH-a, modni i kožni proizvodi, izvestilo je o naglom padu kvartalne prodaje, što naglašava stalno slabu potražnju za luksuznom robom nakon perioda rasta cena i povećane ekonomske neizvesnosti.

Na konferenciji o zaradi u četvrtak, Cécile Cabanis, finansijska direktorka LVMH-a, rekla je da je kompanija, poznata po stalnim preuzimanjima, otvorena za prodaju brendova koji ne odgovaraju njenom portfoliju, navodeći odluku o prodaji udela u modnim markama Off-White i Stella McCartney prošle godine.

Luj Viton

„Nećemo zadržati brendove ako verujemo da nisu dobar dodatak ili da nismo pravi operater za njihovo upravljanje“, rekla je Cabanis. Poslednji veliki posao LVMH-a bila je akvizicija američkog juvelira Tiffany vredna 16,2 milijarde dolara.

Osnovan 1984. godine od strane Marca Jacobsa, istoimeni brend je poznat po svojim dizajnerskim torbama i luksuznim dodacima. Jacobs je bio kreativni direktor LVMH-a između 1997. i 2014. godine.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: Seebiz

Foto: unsplash

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE