
TASTY TALKS & Maći 001: Kako čaša menja ukus pića

Marija Gostović, Foto: Stefan Jovanović
Marija Gostović je u kompaniji Maći 001 zadužena za brend Riedel za srpsko tržište, a na Tasty Talks ogađaju koji je održan u Hangar Food Marketu, govorila je o svojoj kompaniji.
„Glavna delatnost kompanije su vending aparati, koji postoje od 2001. godine. Kasnije smo se usmerili i na HoReCa segment, u okviru kojeg smo dobili dodatne premijum brendove koji su, između ostalog, upotpunili ceo doživljaj. Danas smo više orijentisani na čaše, dekantere, kafu, čajeve itd.”, navodi za BIZLife.
Na pitanje zašto su odlučili da otvore lokal upravo u Hangar Food Marketu, ona odgovara:
„Smatramo da se u potpunosti uklapamo u koncept Hangara. Prepoznali smo potencijal ovog mesta i verovali da će ovde dolaziti kupci koji prepoznaju kvalitet i imaju istančan ukus, što se pokazalo tačnim. Kada smo videli ko su ostali zakupci, postalo je jasno da se ovde kvalitet zaista ceni, a to je u skladu sa celokupnim našim konceptom, ne samo kada je reč o Riedelu već i o kafi, čajevima i ostalim premijum brendovima koje nudimo.”
Kompanija Maći 001 približava ljudima značaj izbora prave čaše za određeno piće:
„Organizujemo radionice na kojima se vino proba iz različitih oblika čaša. U zavisnosti od sorte, svaki oblik čaše namenjen je određenoj vrsti vina. Na tim radionicama ljudi se uvere u to koliko čaša, zapravo, igra važnu ulogu i koliku razliku pravi – ne samo u mirisu već i u ukusu. Tako, na primer, ako volite sovinjon, a pijete ga iz čaše za šardone, vino će vam biti potpuno prazno. Ili obrnuto – može delovati gorko. Čaša nije ništa drugo do alat koji omogućava da se vino predstavi na najbolji mogući način. To važi i za vinski i za rakijski segment, s obzirom na to da smo napravili i prvu srpsku rakijsku čašu.”
Riedel je, prema rečima Marije Gostović, danas među najprepoznatljivijim premijum brendovima u segmentu čaša u regionu. Kompanija beleži stabilan rast, a činjenica da je trenutno druga po prodaji na regionalnom tržištu potvrđuje da publika sve više prepoznaje kvalitet i želi da unapredi sopstveno iskustvo uživanja u piću.
„Upravo je to ono na šta se trudimo da odgovorimo. Kada je u pitanju Dimello, naš drugi premijum brend i kafa na koju smo veoma ponosni, ona je na našem tržištu tek dve godine i ranije se ovde nije mogla naći. Zato vas pozivam da je probate – videćete zaista veliku razliku”, poručuje za kraj.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: Stefan Jovanović






