
Svi odustali od kupovine Tvitera
Ne tako davno mediji su brujali o tome da se Tviter (Twitter) sprema za prodaju, međutim i pored interesovanja nekoliko velikih kompanija, poznata platforma danas nema nijednog potencijalnog kupca.
Pričalo se o tome da su kompanije kao što su Dizni (Disney), Gugl (Google) i Sejlsfors (Salesforce) potencijalni kupci, ali su kasniji izveštaji govorili da su Dizni i Gugl odustali i da je Sejlsfors ostao jedina zainteresovana strana.
Jedno vreme se čak i Majkrosoft (Microsoft) pominjao kao potencijalni kupac. Međutim, sa padom interesovanja potencijalnih kupaca, deonice Tvitera su pale za više od 14 posto.
Ubrzo nakon toga i Salesforce je odustao od kupovine pa nije više ostalo zainteresovanih strana da kupe Tviter.
izvršni direktor Sejlsforsa Marc Beniof potvrdio je odustajanje u intervjuu za Financial Times, otkrivši da cena kompanije i njena kultura nisu nešto što bi odgovaralo njegovoj kompaniji.
https://www.bizlife.rs/biznis/poslovne-vesti/nema-sansi-da-tviter-vredi-30-milijardi-dolara/
Iz Tvitera poručuju da će se uskoro fokusirati na video sadržaj, ali i neka kratkoročna rešenja kao što je prodaja sredstava za koja se smatra da nemaju centralnu ulogu u njihovom poslovanju.
Izvor: SEEbiz
journalist u mirovini
Svaka poznata kompanija ima svoju konkurenciju kvaliteta i popularnosti,pa prema tome i svoju cenu akcija.Kad niko neće da kupi neku firmu,to znači da iz nje neće ostavriti nikakav profit.