Svi odustali od kupovine Tvitera

Ne tako davno mediji su brujali o tome da se Tviter (Twitter) sprema za prodaju, međutim i pored interesovanja nekoliko velikih kompanija, poznata platforma danas nema nijednog potencijalnog kupca.

Pričalo se o tome da su kompanije kao što su Dizni (Disney), Gugl (Google) i Sejlsfors (Salesforce) potencijalni kupci, ali su kasniji izveštaji govorili da su Dizni i Gugl odustali i da je Sejlsfors ostao jedina zainteresovana strana.

Jedno vreme se čak i Majkrosoft (Microsoft) pominjao kao potencijalni kupac. Međutim, sa padom interesovanja potencijalnih kupaca, deonice Tvitera su pale za više od 14 posto.

Ubrzo nakon toga i Salesforce je odustao od kupovine pa nije više ostalo zainteresovanih strana da kupe Tviter.

izvršni direktor Sejlsforsa Marc Beniof potvrdio je odustajanje u intervjuu za Financial Times, otkrivši da cena kompanije i njena kultura nisu nešto što bi odgovaralo njegovoj kompaniji.

https://www.bizlife.rs/biznis/poslovne-vesti/nema-sansi-da-tviter-vredi-30-milijardi-dolara/

Iz Tvitera poručuju da će se uskoro fokusirati na video sadržaj, ali i neka kratkoročna rešenja kao što je prodaja sredstava za koja se smatra da nemaju centralnu ulogu u njihovom poslovanju.

Izvor: SEEbiz

What's your reaction?

Komentari

  • journalist u mirovini

    Svaka poznata kompanija ima svoju konkurenciju kvaliteta i popularnosti,pa prema tome i svoju cenu akcija.Kad niko neće da kupi neku firmu,to znači da iz nje neće ostavriti nikakav profit.

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE