
Schwarzkopf Creme Supreme – Novi brend na tržištu koji je promenio način bojenja kose kod kuće
Bojenje kose kod kuće nikad nije bilo lakše i kvalitetnije, uz novi Schwarzkopf brend Creme Supreme koji pruža zadivljujuće rezultate, 100 odsto pokriva sede i pravi zaštitni sloj pri svakom koraku. Osluškujući potrebe svojih potrošača, Schwarzkopf je na tržište lansirao novi brend Creme Supreme koji sadrži specijalno razvijen HaptIQ sistem, zasnovan na molekularnoj nauci koji stvara čak tri puta jači zaštitni sloj unutar vlasi i dovodi do 90 odsto manje lomljenja kose.
Ovo je najnežnije bojenje kose koje je Schwarzkopf ikada predstavio, podeljeno u tri faze: priprema, bojenje i nega nakon bojenja, za ujednačene i dugotrajne rezultate.
Sada ne morate da brinete o oštećenju kose, krajnjem rezultatu ili neadekvatnom tretmanu – ono što ovaj proces bojenja kose izdvaja je inovativni Schwarzkopf Bonding Pre-Serum, koji štiti i neguje kosu pre nego što bojenje kose otpočne. Njegova gel formula osigurava ravnomerno nanošenje, a napredna tehnologija regeneriše oštećena područja pre nego što boja dođe u kontakt s kosom.
Schwarzkopf Creme Supreme boja štiti kosu od oštećenja prilikom bojenja, a nakon nanošenja na celu kosu, jednostavno se ispira. Bonding maska stvara zaštitni sloj kosi i nanosi se na 5 minuta pre ispiranja.
Osnovna linija obuhvata 20 trajnih nijansi – od prirodnih, hladnih i nude tonova do toplih nijansi.
Vođen dugogodišnjom tradicijom, ali i jasno postavljenim ciljevima, Schwarzkopf nastavlja da postavlja standarde. Creme Supreme je snažan odgovor na savremene potrebe potrošača – proizvodi koji su istovremeno visokoefikasni, ali i odgovorni prema planeti.
Schwarzkopf Creme Supreme je prva PETA-odobrena i veganska boja za kosu iz Schwarzkopf-a, koja sadrži najmanje 83 odsto sastojaka prirodnog porekla, a rukavice i kartonska ambalaža su reciklabilni.
Čak i ako prvi put bojite kosu kod kuće, uz Creme Supreme sve je osmišljeno tako da proces bude jednostavan, intuitivan i bez stresa. Zanimljivo je da pomoću virtuelnog asistenta za isprobavanje boje, potrošači mogu unapred videti kako će im određena boja stajati, a ova mogućnost je korisna i za redovne korisnike koji žele da isprobaju novu nijansu, kao i za početnike. Takođe, potrošači mogu skenirati QR kod sa pakovanja i biti preusmereni na video i foto tutorijale korak po korak, koji ih vode kroz ceo proces bojenja kose.
Zahvaljujući iskustvu koje Schwarzkopf gradi već duže od 120 godina, sada je razvijena formula koja omogućava da bojenje kose u kućnim uslovima bude jednako efikasno i sigurno kao i u salonu, a u isto vreme i jednostavno i negujuće. Creme Supreme nije samo nova boja – to je iskustvo koje kombinuje nauku, tehnologiju, održivost i razumevanje onoga što korisnici zaista žele.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife
Foto: Promo