
Savet Miodraga Zeca preduzetnicima: „Nikad se ne zarađuje kopiranjem kao originalom“
Jedan od najpoznatijih srpskih ekonomista Miodrag Zec otkrio je za BIZLife savet koji ima za mlade preduzetnike.
„Čovek u sebi mora naći kreaciju, pa onda način da se ta kreacija pretvori u proizvod. Pokušaj kopiranja, da postoje neka lukrativna zanimanja, neki lukrativni biznisi, pa ću ja tu da se priključim, to najčešće ne uspeva. Sve ove velike stvari, svih ovih desetak velikih kompanija, koje su sanjana stvar za mlade ljude – Amazon, Google, Facebook, ove virtuelne kompanije, one su nastale u jednoj glavi. Nisu one nastale efektom ugledanja. Vi možete hiljadu stvari kopirati, ali nikad se ne zarađuje kopiranjem kao originalom. I u tom smislu, da svako treba, ako nešto želi da preduzme, da preduzme prvo da se oslobodi iznutra, da sebi prizna šta on misli da ima bolje od drugih i da tek tada, ako je on siguran da ima nešto posebno, da ubeđuje i druge. To je preduzetnik. Ili da se odluče ljudi da budu izvršioci. Onda ulaziš u organizacioni sistem, slušaš druge, adaptiraš se i proizvodiš što ti se kaže. Preduzetništvo mora nastati iznutra“, kaže Zec.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife/J. Đ/ J. K.
Foto: BIZLife