Sabrina Carpenter

Sabrina Carpenter je postala globalni ambasador brenda Redken

Please, please, please poželite dobrodošlicu internacionalnoj superzvezdi Sabrini Carpenter, koja je postala prvi globalni ambasador brenda Redken. Pevačica i glumica, koja trenutno dostiže vrhunac svoje karijere, ove godine je osvojila svet, izdavši ne jednu, već dve, neosporne pesme leta. Njeni singlovi „Espresso“ i „Please Please Please“ dostigli su prvo mesto na Spotify globalnoj listi i prvo mesto na Billboard Hot 100 listi, respektivno.

Njen dugo očekivani album, Short n’ Sweet, koji je objavljen 23. avgusta, bio je jedan od najvećih globalnih debija u 2024. i debitovao je na prvom mestu liste Billboard 200, dok njena
već rasprodata globalna turneja počinje 23. septembra. A sada, globalna ikona započinje svoje prvo partnerstvo za negu kose. Saradnja je započeta i negovana u salonu tokom Sabrininog uspona do slave – ona je dugogodišnja obožavateljka cenjenog profesionalnog brenda za negu kose, pripisujući svoju prepoznatljivu blond kosu isključivo demi-permanentnoj boji, Redken Shades EQ. Sabrinine plave šiške i živahni stil su osvojili potrošače širom sveta, što je poslovna tajna njenog dugogodišnjeg frizera Scotta Kinga i koloristkinje Laurie Heaps, koji rade sa brendom Redken. Scott i Laurie su se takođe pridružili listi profesionalnih talenata brenda Redken.

Sabrina, kojoj inače nije neobično da je u centru pažnje, će se takođe pojavljivati u reklamnim materijalima, na televiziji, programskim i društvenim medijima za brend koji je u vlasništvu kompanije L’Oréal. Redken se takođe pridružio kao zvanični partner njene predstojeće turneje Short n’ Sweet u SAD-u u 29 gradova.

„Leto se možda bliži kraju, ali stvari se samo zagrevaju za nas. Oduševljeni smo što možemo da poželimo dobrodošlicu fenomenu pop kulture Sabrini Carpenter, u Redken porodicu. Ona je dominirala svim svetskim muzičkim listama u poslednjih nekoliko meseci, i jednostavno ne možemo da prestanemo da pevamo njene najnovije singlove. Naravno, ne možemo govoriti o Sabrini, a da ne pominjemo njenu kultnu kosu. Od društvenih mreža do ulica Njujorka i svuda između, svi su opsednuti njenim šiškama, njenom blond kosom. Ovo je naša najveća saradnja do sada, i ne možemo da budemo više uzbuđeni. Sabrinin stav, beskrajna ambicija i magnetna energija savršeno su u skladu sa osnovnim vrednostima našeg brenda. Jedva čekamo da otkrijemo našu prvu kampanju. Ovo je prava saradnja, koja naglašava Sabrininu jedinstvenu estetiku i profesionalno Redken nasleđe. Verujte mi kada vam kažem da očekujete veliki bum!”

Severine Breton, predsednica brenda Redken.

„Lepota, a posebno moja kosa predstavlja značajan deo mog identiteta”, ističe Sabrina. Oduvek sam želela saradnju sa brendom za kosu i čekala da pronađem pravog partnera. Već neko vreme
koristim Redken proizvode, a priča o Pauli Kent, osnivaču Redken-a, za mene je bila posebno inspirativna. Želim da žene zrače sampouzdanjem I da budu osnažene kada je reč o njihovoj kosi, a kroz svoju istoriju u industriji, Redken ima da ponudi za svakoga po nešto. Jedva čekam da podelim ono na čemu smo zajedno radili.

Lansiranje prve Sabrinine kampanje za kultnu liniju Acidic Bonding Concentrate, brenda Redken, planirano je za 19. septembar, zajedno sa dodatnim kampanjama koje obuhvataju klijente I
profesionalce u salonima. Kampanju je režirao Džejkob Biksenman, dok je za fotografiju bila zadužena Kes Brd. Posetite Redken.com i zapratite zvanične Redken Instagram i TikTok profile
kako biste bili u toku sa svim detaljima saradnje Sabrina Carpenter x Redken.

Više od 60 godina, Redken je vodeći brend u profesionalnoj frizerskoj industriji, osnažujući profesionalce i klijente za transformacije kose zdravog izgleda uz sampouzdanje.
Osnovana od strane Paule Kent, žene koja je verovala u moć nauke, Redken je bila prva kompanija koja je imala naučni pristup kosi, definisan kao pravi balans proteina I hidratacije uz
podršku kisele pH, koja je i dan danas alfa i omega za negu kose. Svi Redken proizvodi sadrže najkvalitetnije sastojke i testirani su od strane profesionalaca u salonima kako bi se osigurala
maksimalna efikasnost, za svaki tip, teksturu i za svaku potrebu kose. Redken, brend sa sedištem u Njujorku, podržava stručnost salonskih profesionalaca edukacijom koja je zasnovana na
principima, najnovijim tehnologijama i portfoliom proizvoda uključujući demi-permanentnu boju, Shades EQ, za maksimalnu raznovrsnost i fleksibilnost za klijente svih tipova i teksture kose.
Posetite Redken.com ili Instagram.com/Redken, kako biste saznali više.

Ko je Sabrina Carpenter?

Sabrina Carpenter je očarala milionsku publiku kao pevačica, tekstopisac, glumica i ikona stila. Njene pesme postale su himne, a dokaz za to su i brojni zlatni i platinasti sertifikati, kao i rasprodati koncerti širom sveta. Sabrina je stekla ogromnu fan bazu kroz glavne uloge na televiziji i filmu. Njena izdavačka kuća je Island Records, u okviru koje je debitovala sa svojim zlatnim sertifikovanim, petim studijskim albumom, emails i can’t send, koji se pojavio na mnogim „Best Of 2022.“ listama, uključujući Rolling Stone i Billboard. Na albumu se nalazi njen hit singl „Feather“ koji je zauzeo prvo mesto na Top 40 radiju, čime je Sabrina dobila svoj prvi #1 singl. Platinasti hit singl je takođe dostigao 21. mesto na Billboard Hot 100 listi i do danas je prikupio preko 600 miliona globalnih strimova. Pored svojih glumačkih i muzičkih dostignuća, izabrana je za Forbsovu prestižnu listu „30 ispod 30“.Njena rasprodata turneja emails i can’t send bila je organizovana u Severnoj Americi, Evropi, Aziji i Brazilu, a nedavno je bila i podrška Taylor Swift u Latinskoj Americi, Australiji i Singapuru na turneji Era’s Tour.

Sabrina je u aprilu debitovala na festivalu Coachella i bila je jedna od umetnica o kojima se najviše pričalo. Uoči svog debija na festivalu, objavila je singl „Espresso“, koji se brzo popeo na top-liste.
Po objavljivanju, Pitchfork je proglasio „Espresso“ kao „ovogodišnju pesmu leta“, a New York Times je najavio singl kao pesmu spremnu da „lansira Sabrinu na novi nivo“. Od objavljivanja „Espresso” je dospeo na prvo mesto na listi singlova u Velikoj Britaniji i Australiji, na top 5 u SAD i na prvo mesto na Spotify-u širom sveta, gde je dostigao preko 200 miliona strimova tokom prvog meseca.

Drugi singl „Please Please Please” je objavljen u junu i odmah se popeo na vrh top lista. Singl je zauzeo prvo mesto na Spotify top listi, našao se u Top 5 na američkim top listama, zauzeo prvo mesto na Apple Music-u i debitovao je na drugom mestu Billboard Hot 100 liste, pre nego što je nedelju dana kasnije preuzeo prvo mesto. Sabrina je imala svoj debi nastup u emisiji Saturday Night Live u maju na finalu sezone, gde je izvela „Espresso“ i „Feather/Nonsense“. Objavila je svoj dugo očekivani šesti studijski album, Short n’ Sveet, 23. avgusta 2024.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Redken

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE