
Reklamna agencija Rajana Rejnoldsa pretvorila je viralni trenutak Astronomera u marketinško zlato
Kompanija glumca Rajana Rejnoldsa, Maximum Effort, postala je poznata po svojim duhovitim i neobičnim video reklamama. Produkcijska kuća Maximum Effort učestvovala je i u najnovijem videu kompanije Astronomer sa Gvinet Paltrou, a reklama se već opisuje kao školski primer kriznog PR-a. Video dolazi samo nekoliko dana nakon što su bivši izvršni direktor i bivša direktorka sektora za ljudske resurse viđeni kako se grle na koncertu grupe Coldplay.
Čini se da se Astronomer ipak smejao poslednji, nakon što je viralni trenutak sa bivšim direktorima postao hit na internetu i to delimično zahvaljujući Rajanu Rejnoldsu.
Kasno u petak, Astronomer je objavio video sa Gvinet Paltrou (koja je nekada bila u braku sa pevačem Coldplay-a, Krisom Martinom), koja je bila angažovana kao portparolka po “veoma kratkoročnom osnovu”. U duhovitom snimku, Paltrou odgovara na pitanja poput “OMG, šta se, zapravo, dešava” i “Kako vaš tim za društvene mreže preživljava…” dok promoviše usluge kompanije i najavljuje predstojeći događaj iz oblasti analitike.
Ako vam ovaj ciničan pristup, od formulacije pitanja do veselog i ravnodušnog tona Paltrou deluje kao nešto iza čega stoji Rajan Rejnolds, to je zato što je reklamu kreirala njegova produkcijska kuća Maximum Effort.
Saradnju je potvrdila i kompanija
Kompanija je potvrdila svoje učešće u reklami u objavi na društvenim mrežama u nedelju:
„Hvala na interesovanju za Maximum Effort, @astronomerio! Sada se vraćamo onome u čemu smo najbolji: snimanju filmova sa Hjuom Džekmanom, Fastvertising konceptu i fudbalskom klubu Vreksam“, navodi se u objavi. „Automatizaciju tokova podataka prepuštamo Gvinet Paltrou i Astronomeru.“
Pit DeDžoj, suosnivač Astronómera, koji je preuzeo poziciju izvršnog direktora nakon ostavke Endija Bajrona posle incidenta sa „poljubac kamerom“, zahvalio se Maximum Effort-u u objavi na LinkedIn-u u nedelju.
View this post on Instagram
„Takođe bih želeo da se zahvalim timu iz Maximum Effort-a na njihovom izuzetnom radu sa našom vrlo privremenom portparolkom“, rekao je DeDžoj. „Kao što je Gvinet Paltrou rekla, vreme je da se vratimo onome što najbolje radimo – ostvarivanju izvanrednih rezultata za naše klijente. Radujemo se narednom poglavlju za Astronomer.“
Maximum Effort, osnovan 2018. godine, stekao je popularnost zahvaljujući nekonvencionalnim video spotovima – neki su reklame, dok su drugi napravljeni isključivo radi zabave. Kompanija je takođe koproducirala filmove Free Guy i Deadpool & Wolverine.
Video sa Gvinet Paltrou pregledan je više od 36 miliona puta na mreži X (bivši Twitter), uz više od 150.000 lajkova. Na YouTube-u ima dodatnih 534.000 pregleda.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZLife
Foto: Printsceen:Instagram