Stiven Kari

Raskid saradnje: Stef Kari i Under Armour završili 12-godišnje partnerstvo

Stiven Kari i Under Armour sporazumno su okončali saradnju, čime se završava 12-godišnje partnerstvo između zvezde Golden State Warriorsa i kompanije koja ga je svojevremeno „odvela“ od Nikea i postala važan igrač na tržištu košarkaške obuće.

Kari, koji je prešao u Under Armour 2013. godine nakon četiri sezone sa Nikeom, zadržava puno vlasništvo nad Curry Brandom, koji je funkcionisao pod okriljem Under Armour-a, i sada je slobodan da pronađe novog retail partnera.

„Bila je neverovatna privilegija raditi sa Stivenom, koji je kao predsednik Curry Branda bio mnogo više od ambasadora – postao je promišljen i strateški poslovni lider“, izjavio je Kevin Plank, osnivač i izvršni direktor Under Armour-a. „Zajedno sa našim timovima, pomogao je da izgradimo nešto retko: brend sa kredibilitetom, uticajem u zajednici i proizvodima koji postižu vrhunske rezultate. Za Under Armour, ovo je trenutak discipline i fokusa na osnovni UA brend tokom ključne faze našeg oporavka. A za Stivena, pravi trenutak da ono što smo stvorili nastavi da se razvija pod njegovim uslovima. Uvek ćemo biti zahvalni za sve što je doneo UA timu“, piše NYTimes.

Stiven Kari

Golden State Warriors guard Stephen Curry (30) reacts after scoring against the San Antonio Spurs during the second half of an NBA basketball game in San Antonio, Wednesday, Nov. 12, 2025. (AP Photo/Eric Gay)

Poslednji model bredndirane obuće

Under Armour će u februaru 2026. lansirati Curry 13 – poslednji model Curry brendirane obuće u saradnji sa ovom kompanijom – uz dodatne kolorite i kolekcije odeće koje će biti dostupne do oktobra 2026.

Kari je prelazak iz Nike-a u Under Armour 2013. godine doneo kao jedno od najvećih iznenađenja u svetu sportskog marketinga. Curry Brand je kao pod-brend pokrenut 2020, po modelu sličnom Jordan Brand-u u okviru Nike-a. Kari je 2023. postao predsednik pod-brenda u sklopu dugoročnog ugovora sa Under Armour-om, pri čemu je dobio 8,8 miliona običnih akcija, vrednih 75 miliona dolara u tom trenutku, uz dodatne bonuse i podsticaje vezane za performanse.

„Under Armour je verovao u mene rano u karijeri i dao mi prostor da izgradim nešto mnogo veće i uticajnije od jedne patike. Zauvek ću im biti zahvalan na tome“, rekao je Kari u saopštenju. „Curry Brand je stvoren da menja igru nabolje, i u poslednjih pet godina uspeli smo da je promenimo – za decu, za zajednice i za košarku. Ono za šta Curry Brand stoji, ono za šta ja stojim i moja posvećenost toj misiji nikada se neće promeniti – samo postaje jača. Radujem se budućnosti usmerenoj na snažan rast i nastavak podrške sledećoj generaciji.“

Raskid saradnje dolazi u izazovnom trenutku za Under Armour. Akcije kompanije pale su 47,3 odsto u protekloj godini i trenutno se trguju blizu najniže vrednosti u poslednjih 52 nedelje od 4,17 dolara. U avgustu je kompanija objavila da je projektovani prihod u prvom kvartalu fiskalne 2026. pao za četiri odsto.

„Uprkos neizvesnosti, naš brend jača i sprovodimo našu strategiju sa jasnoćom i uverenjem“, rekao je Plank u avgustovskom saopštenju.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife

Foto: Eric Gay, Kelley L Cox

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE