Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Prosound – 15 godina posvećenog rada i entuzijazma

    Od samog početka poslovanja vizija kompanije Prosound bila je pružanje najboljih audio i vizuelnih iskustava na događajima, a ono što je bila prekretnica u poslovanju jeste investicija u vrhunsku opremu, kaže u intervjuu za BIZLife Katarina Puletić, direktor event tima.

    Na nju se nadovezuje event manager Anja Aranđelović, koja ističe da su slušanje klijenata i njihova povratna reakcija od suštinskog značaja za stalno usavršavanje usluga kako bi Prosound garantovao da svako iskustvo bude zaista posebno.

    • Prosound postoji više od petnaest godina i lider je u industriji organizacije događaja u regionu. Koja su vas iskustva i koji ključni trenuci oblikovali i postavili ovde gde ste danas?

    Katarina Puletić: Naša priča počela je pre 15 godina i od samog početka radimo sve sa velikim entuzijazmom i strašću. Tako je ostalo i do danas. Od samog početka poslovanja naša vizija je bila pružanje najboljih audio i vizuelnih iskustava na događajima. Ono što je bila prekretnica u našem poslovanju jeste investicija u vrhunsku opremu. Shvatili smo da je kvalitetna oprema temelj uspešnih događaja, pa smo zato rano uložili u najnoviju i najbolju audio i video opremu, rasvetu… To nam je omogućilo da pružimo besprekornu uslugu i da se izdvojimo na tržištu. Međutim, kako bismo tu opremu koristili na najbolji mogući način, razvoj našeg profesionalnog tima je imperativ, jer su zaposleni naš najvažniji resurs. Trenutak kada smo počeli da gradimo tim ljudi sa različitim veštinama i iskustvom bio je ključan za naš razvoj. Njihova posvećenost i stručnost su nas odvele daleko. Kvalitetna oprema, kvalitetna usluga, naša posvećenost radu – sve je to vrlo brzo prepoznato, čime smo stekli reputaciju pouzdanog partnera.

    • Kako u Prosoundu teče proces planiranja – od koncepta do izvršenja? Šta je ključno za stvaranje jedinstvenih i nezaboravnih iskustava kako za klijente tako i za posetioce događaja?

    Anja Aranđelović: Prvi korak je sastanak sa klijentom kako bismo razumeli njegove ciljeve, viziju i potrebe. To nam pomaže da stvorimo osnovni koncept događaja. Razmatramo budžet i resurse, kako bismo definisali realne ciljeve i mogućnosti. Na osnovu inicijalnih konsultacija, naš tim kreativaca razvija detaljan koncept događaja. Pravimo detaljan plan izvođenja, uključujući agendu, raspored postavljanja opreme i tehničara, kao i koordinaciju sa podizvođačima. Vodimo računa o svim logističkim detaljima, uključujući transport, dozvole i sigurnost. Nekoliko dana pred događaj naš tim tehničara i event managera radi zajedno kako bi sve išlo glatko. Pratimo sve tehničke aspekte tokom događaja i reagujemo brzo na bilo kakve probleme koji se pojave. Mada, mi nemamo probleme, mi prevazilazimo izazove, a izazovi su sastavni deo event industrije. Uvek se brzo prilagodimo nepredviđenim situacijama, kao što su pandemija ili vremenski uslovi, kako bismo osigurali da događaji budu uspešni.


    Osim najsavremenije opreme, tim ljudi sa različitim veštinama i iskustvom ključan je za uspeh kompanije Prosound


    Nakon događaja, sastajemo se sa klijentom da bismo dobili njegovu povratnu rekciju i razgovarali o tome šta je bilo dobro, a šta se može unaprediti. Ova faza nam pomaže da kontinuirano poboljšavamo naše usluge i ispunjavamo očekivanja klijenata. Ključ za stvaranje jedinstvenih i nezaboravnih iskustava leži u pažljivom slaganju svih ovih elemenata. Važno je da se osigura doslednost sa konceptom, visok kvalitet tehničke izvedbe, pažljivo planiranje i pravovremeno reagovanje na promenljive okolnosti. Takođe, slušanje klijenata i njihove povratne reakcije od suštinskog je značaja za stalno usavršavanje naših usluga, kako bismo garantovali da svako iskustvo bude zaista posebno.

    Planiranje događaja zahteva ravnotežu između kreativne vizije i logističkih detalja. Kako upravljate ovom delikatnom ravnotežom?

    Katarina Puletić: Pravljenje ravnoteže između kreativne vizije i logističkih detalja zahteva precizno planiranje, pažljivu komunikaciju sa klijentima, radi usklađivanja njihovih očekivanja sa tehničkim mogućnostima, i timski rad, kako bi se osiguralo da kreativne ideje budu izvodljive unutar datih ograničenja. Važno je održavati konstantan dijalog sa timom kako bismo pravovremeno reagovali na promene i osigurali da događaj bude ne samo inspirativan već i izvodljiv u praksi.

    Poslujete u industriji koja veoma brzo raste. Kako generišete kreativne ideje za teme događaja, dizajn i iskustva? Koliko je danas izazovno imati inovativan ili nekonvencionalan pristup u organizaciji događaja?

    Anja Aranđelović: U ovako brzorastućoj industriji ključno je generisanje kreativnih ideja, dizajna i iskustva. Pratimo aktuelne trendove, istražujemo tržište i analiziramo konkurenciju kako bismo dobili uvid u potrebe i želje ciljane niše. Redovno sarađujemo sa kreativnim timovima kako bismo osmislili originalne koncepte koji će se istaknuti.

    Izazov danas leži u stvaranju nekonvencionalnih i inovativnih pristupa. Klijenti traže svežinu i autentičnost, pa se fokusiramo na personalizaciju iskustava i korišćenje tehnologije kao alata za stvaranje elemenata događaja. Takođe, sarađujemo sa umetnicima i stručnjacima iz drugih oblasti kako bismo doneli nove perspektive i ideje. Važno je da budemo agilni i spremni na prilagođavanje, jer brza promena zahteva fleksibilnost u planiranju i izvođenju. Upotrebom analitike i povratnih informacija sa prethodnih događaja nastojimo da kontinuirano unapređujemo naše pristupe kako bismo ostali inovativni i konkurentni u ovom dinamičnom okruženju.

    U balansu između tehnologije i ljudi nalazi se najviše potencijala za razvoj event industrije

    Kakav je vaš utisak o industriji organizacije događaja u Srbiji i regionu? Može li se napraviti neko poređenje sa svetskom scenom?

    Katarina Puletić: Poređenja su uvek dobrodošla, ali umeju da budu i nezahvalna. Srbija, posebno Beograd, ima iskustva u organizaciji velikih događaja. Raduje nas što se poslednjih godina sve više događaja organizuje i u drugim gradovima, doduše, još uvek ne takvog intenziteta i kapaciteta. Novi Sad, kao domaćin manifestacije Prestonica kulture, najbolji je primer za veliki broj dobro organizovanih manjih događaja.

    Moramo imati u vidu da su, koliko god da pratimo svetske trendove u ovoj oblasti, budžeti za organizaciju presudni. Puno toga biće promenjeno otvaranjem obnovljenog Sava centra, jer dobijamo kongresni, poslovni i kulturni centar koji će, zahvaljujući svojim performansama, tehnologiji, održivosti i fleksibilnosti, biti konkurent najvećim i najpoznatijim objektima ovog tipa u svetu. Sigurno je da će to biti značajan uticaj na celu domaću event industriju, jer nam se pružaju mogućnosti od tehnoloških do inovativnih koje do sada nismo imali. Zbog toga smo ponosni i radujemo se budućoj saradnji sa Sava centrom.

    • Najveći kongresni centar u ovom delu Evrope uskoro će ponovo postati aktivan. Šta mislite da će otvaranje Sava centra doneti regionu i kako će uticati na Prosound, za koji će ovo biti nova faza u poslovanju?

    Anja Aranđelović: Od momenta kada smo saznali da je Delta Real Estate postao vlasnik Sava centra pripremali smo se za otvaranje Sava centra u novembru ove godine. Prateći dosadašnji rad, kao zakupac poslovnog prostora u ovom objektu, imali smo priliku da od samog početka pratimo znanje i želju celog tima koji radi na rekonstrukciji objekta. To je predstavljalo podstrek i za naš Prosound tim, te smo se, pored svakodnevnih aktivnosti i velikog broja organizovanih događaja, trudili da uložimo maksimum u pripremu za otvaranje ovog impozantnog objekta. Obnovljeni Sava centar obavezuje nas da u najvećoj meri iskoristimo naše kapacitete, mogućnosti i znanje koje posedujemo. Sigurni smo da će organizacija vrhunskih događaja ne samo vratiti Beograd na mapu značajnih kongresnih destinacija nego i otvoriti vrata regionu, koji može svojom turističkom ponudom učestvovati u „deobi kolača”.

    U kom pravcu mislite da će se razvijati industrija organizacije događaja na našem podneblju, a gde mislite da će otići na svetskom nivou? Postoje li neke nove tehnologije ili trendovi u industriji događaja za koje smatrate da su posebno uzbudljivi ili obećavajući?

    Katarina Puletić: Nove tehnologije nam pružaju nezamislive mogućnosti. Međutim, iako se, možda, posle pandemije koronavirusa očekivalo da će onlajn striming zavladati poslovnim svetom, pokazalo se da je ljudima neophodan neposredan kontakt. Ljudima je potrebno da su vide uživo, druže, razmene iskustva gledajući se u oči. I upravo u tome, u balansu između tehnologije i ljudi, nalazi se najviše potencijala za razvoj event industrije. Neki od trendova – od asinhronih događaja, odnosno „isporuke sadržaja na zahtev” koji omogućavaju zainteresovanima u različitim vremenskim zonama da prate događaj u vreme kada im to odgovara (na zahtev), kombinacije hibridnih događaja i događaja uživo, do korišćenja AI za odabir učesnika događaja, ili korišćenja različitih tehnoloških dobavljača zarad boljeg korisničkog iskustva – naša su stvarnost.

    Kako vidite razvoj vaše organizacije u odnosu na buduće trendove?

    Anja Aranđelović: Vidimo razvoj naše organizacije usmeren prema anticipaciji trendova i usklađivanju sa tim trendovima u event industriji. Planiramo da ostanemo agilni i prilagodljivi kako bismo zadovoljili rastuće potrebe klijenata. Pored toga, obrazovanje i profesionalni razvoj našeg tima biće ključni kako bismo ostali u toku sa najnovijim trendovima. Razvoj organizacije je, na neki način, vođen prema očekivanjima klijenata, ali i prema našoj viziji da budemo lideri u inovacijama u industriji organizacije događaja.

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Nebojša Babić

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE