Pregazili konkurenciju: Ovo je najvredniji kineski brend

Povećanje vrednosti od 59 odsto na godišnjem nivou na 141 milijardu dolara pomoglo je gigantu e-trgovine Alibabi da zauzme prvo mesto na BrandZ listi 100 najvrednijih kineskih brendova, navodi se u izveštaju objavljenom u ponedeljak.

Ovo je prvi put da je firma proglašena najvrjednijim brendom Kine u godišnjem poretku.

Izveštaj je pokazao da je vrednost brenda Alibabe porasla 136 odsto u poslednjih pet godina na BrandZ Top 100 listi.

„Od prvog pojavljivanja na rang listi 2015. nakon IPO-a, Alibabino uzdizanje na prvo mesto 2019. godine odražava rast brenda koji je doprineo transformacionim promenama na kineskom tržištu“, navodi se u saopštenju.

Alibabu je na listi pratio investicioni konglomerat Tencent, koji je porastao na 138 milijardi dolara. Huavej, Baidu i JD su takođe među 10 najvrednijih kineskih brendova prema ovoj listi.

Izvor: BIZLife

Foto: Beta/AP

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE