Potencijal za uspeh: Kreirati ili preuzeti franšizu?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Potencijal za uspeh: Kreirati ili preuzeti franšizu?

    Početak jeseni nagoveštava  ozbiljne poslovne teme, ali uz prijatnu atmosferu i networking na narednom, 4.NetWorking Day događaju s temom: Potencijal za uspeh – kreirati ili preuzeti franšizu.

     Poznato je da se sve veći broj svetskih i odmaćih poslovnih projekata razvija kroz ovaj model a da li je preuzimanje već izgrađenog koncepta i brenda jednostavnije i lakše od građenja vlastitog i koje su mane i prednosti franšizinga  govoriće se u Azzaro Red Clubu, Bulevar MIlutina Milankovića 136a, Novi Beograd, 29.septembra na Networking Day – Poslovnim susretima.

    O svojim poslovnim počecima, motivaciji, iskustvima u poslovanju i franšizi, govoriće:

    Afrodita Bajić
    Vlasnica renomirane domaće modne kuće Afrodite Mode Collection i začetnica franšiznog koncepta poslovanja u Srbiji. Mnogo je tema za razgovor sa Afroditom. AMC je već dugo godina naš vodeći brend u modnoj industriji Srbije kada se radi o modi za poslovnu i modernu ženu, to je i uspešna društveno-odgovorna i porodična kompanija u čiji rad su uključene i mlađe generacije Bajić.

    Dragan Miražić
    Menadžer i koordinator poslovanja u kompaniji Mini Pani predstaviće nam još jedan uspešan domaći franšizni koncept. Mini Pani je kompanija koja vrtoglavo povećava broj svojih franšizera, zahvaljujući dobroj i izdašnoj podršci zainteresovanima za pokretanje posla. Mini Pani franšiza je besplatna i Idealna je prilika za pokretanje samostalnog posla.Sa Draganom ćemo razgovarati i o tome kako izgleda biti menadžer u kompaniji sa tako razuđenom mrežom saradnika i šta ga pokreće i motiviše u radu.

    Biljana i Milomir Ždrale
    vlasnici su licence za Srbiju švedske konsultanske kuće Mercuri International, eksperti za prodaju i uspešan bračni i poslovni tandem. To nije sve. Njihova je i franšiza za Srbiju luksuznog modnog brenda za muškarce, “Gagliardi“ a Biljana je napisala i knjigu na engleskom intrigantnog naslova: „Kako sam sebi napravila sponzora?“. Vratili su se i ostali u Srbiji, iako im se pružila prilika da nakon sedam godina rukovođenja ogrankom jedne velike svetske kompanije u Ukrajini, nastave dalje sa internacionalnom karijerom.

    Razgovori sa gostima, razmena znanja i iskustava, upoznavanje i umrežavanje, inspiracija i dobra energija, odlike su ovih poslovnih susreta a pored toga, prijatelji i partneri omoguće i vredne poklone posetiocima.

    Ulaznice (po ceni od 1000 din koja uključuje i jedno piće) mogu se nabaviti na svim prodajnim mestima Eventima ili online uz opciju PRINT@home (za štampu na vašem štampaču).

    Networking Day je koncept poslovnih susreta namenjen podršci  privrednicima i preduzetnicima širom Srbije u cilju proširenja znanja, razmene ideja, iskustava, povezivanja i motivacije.

    Osnivač događaja i moderator je Irena Lalić.
    Više informacija na www.networkingday.rs

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE