
Polovina preduzeća i dalje ne koristi puni potencijal interneta
Prema najnovijem istraživanju, digitalni indeks Srbije iznosi 46,97 odsto, što ukazuje na to da gotovo polovina srpskih preduzeća nije u potpunosti integrisala digitalne alate u svoje poslovanje. Ovi podaci su predstavljeni na današnjoj DIDS konferenciji u Beogradu, gde je posebno istaknuto da čak 200.000 privrednika u Srbiji nema svoj veb-sajt, što ih u velikoj meri ograničava u online prisustvu i konkurentnosti.
Društvene mreže vodeće, ali veb-sajtovi nedostaju
Podaci pokazuju da 64 odsto firmi u Srbiji koristi internet za promociju svojih usluga, dok čak 79 odsto kompanija koristi društvene mreže kao deo poslovne strategije. Dominantna platforma je Facebook (80 odsto firmi), dok su TikTok i X (bivši Twitter) zastupljeni sa svega 8 odsto. LinkedIn, kao mreža za poslovno povezivanje, koristi 31 odsto kompanija.
Ipak, i pored velike aktivnosti na društvenim mrežama, mnoge firme i dalje nemaju sopstvene sajtove, što može negativno uticati na kredibilitet i dugoročnu vidljivost na internetu.
Prema najnovijem istraživanju, digitalni indeks Srbije iznosi 46,97 odsto, što pokazuje da gotovo polovina srpskih preduzeća još uvek ne koristi puni potencijal digitalnih alata u svom poslovanju, izvestili su danas savetnik je za marketing i komunikacije u RNIDS Predrag Milićević i Nikola Jovanović, direktor agencije Plum Mark.
Digitalizacija komunikacije – sve više firmi koristi čet aplikacije
Pored prisustva na društvenim mrežama, digitalna transformacija je vidljiva i kroz načine komunikacije sa klijentima. 55 odsto kompanija koristi aplikacije za dopisivanje, dok 24 odsto njih na sajtu ima implementiran čet softver za direktnu komunikaciju sa korisnicima.
Kompletan tekst pročitajte na portalu WEBMIND.
Izvor: WEBMIND/Nemanja Kuč