Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tiktokizacija, Dejan Pataki, Linkedin

    Počinje li TikTokizacija Linkedina?

    Kroz seriju kolumni koje će za vas na BIZLife portalu pisati Dejan Pataki i Nemanja Živković, dvojica stručnjaka sa bogatim iskustvom u marketingu, komunikaciji, optimizaciji LinkedIn nastupa, imaćete priliku da se detaljnije upoznate sa strategijama koje maksimalno iskorišćavaju mogućnosti koje LinkedIn nudi. OVog utorka Linkedin platforma testira poseban prikaz za vertikalne video formate gde je korisničko iskustvo vrlo blisko Tik Tok FYP (For Your Page). Počinje li TikTokizacija Linkedina?

    Piše Dejan Pataki: 

    Bez obzira što je u pitanju test faza, koja nužno ne mora da znači da će postati redovna opcija – u pitanju je logičan sled okolnosti. Hajde da pojasnim ovo da test faza ne mora da znači da će nešto što se testira postati redovan feacher ili da će uopšte zaživeti. Ne tako davno Linkedin je testirao opciju story formata, gotovo indetičnu onaj opciji koju poznajemo na Meti. Ta opcija nije zaživela jer platforma koja je predmet ovog pisanja je “sporijeg” formata. Publika, vrste sadržaja nisu se mogli uklapati u koncept ultra kratkih formi koje su vidljive samo 24h.

    LinkedIn

    Kada pričamo u vertikalnom video sadržaju slučaj je ipak drugačiji. U pitanju je format koji apsolutno dominira na svim platformama i odavno mu se prilagođavaju i oni koji nisu prvobitno tako zamišljeni (npr YouTube sa Shorts opcijama). Dominacija je u kategoriji kreiranja i u kategoriji konzumiranja sadržaja. Svemu tome je najviše doprineo gore pomenuti FYP Tik Tok algoritam.

    Šta ova moguća promena znači za vaš nastup na Linkedinu?

    Znači da Linkedin nastavlja da bude najbolja platforma za povezivanje profesionalaca i kreiranje ličnog brenda na kojoj će poseban značaj dobiti prostor za video sadržaj.

    Verovatno svako od nas ima telefon sa performansama kamere kojima bi pozavideli filmski radnici od pre samo par decenija. Aplikacije sa ili bez pomoći AI naše snimke prilično lako pakuju u zanimljive, dinamične celine. Nije li to onda savršen alat da podelimo svoja znanja, iskustva, dileme i na taj način se pokažemo a zatim i povežemo sa drugim profesionalcima iz poslovnog sveta i na taj način postanemo konkuretniji, uspešniji (misija Linkedina)?

    Da li nas očekuje trend video sadržaja gde ćemo gledati C level menadžera koji đuskaju? Sumnjam. Bar ne još neko vreme. Ali da li se stvari menjaju i svako od nas ima izbor u odnosu na promene.

    Autoru ovih redova još su sveža sećanja kada sam pričao peduzetnicima, vlasnicima biznisa da je internet koristan za posao, zatim da su društvene mreže odličan prostor za plasiranje poruka, prodaju, izdvajanje od konkurencije, od relativno skoro pričam (i pišem) da je linkedin savršena platforma za unapređenje poslovanja po nekoliko segmenata… Sada vam kažem da je vreme za video sadržaj na Linkedinu.

    Kamera – ide, Ton – ide, Snima se!

    O Autoru!

    Dejan Pataki je u marketingu preko 20 godina, poslednje vreme sa potpunim fokusom na platformu Linkedin. Radi sa pojedincima na razvijanju ličnog brenda i razume izazov motivacije i inspiracije potreban za nastup na Linkedinu. Magistar mašinstva sa mindsetom kreativca – dovoljno da zainteresuje. Autor knjige o roditeljstvu iz ugla jednog tate i ko-autor podkasta Rare and Share.

    Linkedin:
    linkedin.com/in/dejanpataki/

    Fotografije:
    https://drive.google.com/drive/folders/163l-RYPrGwf4_d-jHq-kLOQqW3EFJZ31?usp=sharing

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Privatna arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE