Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Počelo glasanje potrošača u akciji “Najbolje iz Srbije 2016”

    Privredna komora Srbije i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija pozivaju potrošače da glasanjem za  najbolje brendove i kompanije, učestvuju u izboru Najbolje iz Srbije 2016”.

    Glasanje potrošača zvanično je počelo danas, a za prestižno priznanje „Najbolje iz Srbije” ove godine takmiči se više od 130 kompanija, koje su nominovale 190 brendova u 24 kategorije.  Broj prijavljenih veći je za 20 procenata nego u prethodnoj akciji, što je jasan signal da je „Najbolje iz Srbije” prepoznato kao odličan vid promocije kako brendova i kompanija tako i ukupne srpske privrede.

    Glasanje traje do 6. novembra i veoma je jednostavno. Potrebno je da se potrošači registruju na sajtu  www.najboljeizsrbije.rs, ostave adresu svoje elektronske pošte, na koju će im stići link čijim aktiviranjem stiču mogućnost da glasaju. Glasanje je omogućeno i sa naloga na društvenim mrežama, koje ne zahteva registraciju.

    – Ocena i mišljenje potrošača su veoma bitni jer u velikoj meri doprinose ukupnoj oceni i vrednovanju učesnika.  Ove  godine očekujemo još veće interesovanje građana, jer se akciji pridružilo više kompanija u odnosu na prošlu godinu, među kojima su i lideri u različitim sektorima i kvalitetni brendovi  –  istakao je Mihailo Vesović, glavni koordinator akcije „Najbolje iz Srbije”.

    Nagrada „Najbolje iz Srbije” prepoznata je kao jedno od najkredibilnijih priznanja u Srbiji, a brendovi se biraju prema utvrđenoj metodologiji, na osnovu rezultata glasanja potrošača i stručne javnosti, kao i tržišno – finansijskih parametara i ocena stručnog žirija.

    Pobednici akcije biće proglašeni krajem novembra. Oni će dobiti pravo da znak „Najbolje iz Srbije“ koriste kao simbol kvaliteta i poverenja na proizvodima, kao i u promotivnim i marketinškim aktivnostima.

    Kao i prethodnih godina, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, u saradnji sa najvećim trgovinskim lancima, za dobitnike organizovaće „Top korner”, u okviru kog će martetima biti izloženi nagrađeni brendovi: hrana, piće i  hemija, kozmetika i farmaceutski proizvodi.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE