Petar Milanović, pokretač platforme „NišDanas”

Petar je kao srednjoškolac pokrenuo „NišDanas“ i postao digitalni brend juga Srbije

Petar Milanović, pokretač platforme NišDanas”, iz hobija i lične potrebe stvorio je sa timom prijatelja prepoznatljiv digitalni brend juga Srbije. Kroz informisanje, promociju i inspirativne priče, platforma „NišDanas” svakodnevno okuplja zajednicu Nišlija i širi granice digitalnog marketinga i preduzetništva.

  • Šta vas je podstaklo da pokrenete stranicu @nis.danas?

Lokalni brend i stranicu „NišDanas” pokrenuo sam iz lične potrebe, jer moja porodica puno radi, a svi smo želeli da budemo u toku sa aktuelnim dešavanjima u Nišu – izložbama, koncertima, žurkama, muzikom uživo i slično. Zbog obaveza, često nismo znali šta se dešava u našem gradu, pa sam dobio ideju da stvorim jednostavan način na koji će sve te informacije biti lako dostupne.

Kao srednjoškolac, odlučio sam se za Instagram, jer mi je bio najpoznatiji. Kroz rad na stranici – raslo je moje znanje o digitalnom marketingu. Nakon nekoliko uspešno završenih kurseva i obuka, proširio sam ponudu i počeo da pružam marketinške usluge i drugim biznisima, ne samo lokalnim već i širom sveta. Povezujući lokalnu zajednicu sa sadržajem na svojoj stranici, istovremeno sam mogao da pružam usluge digitalnog marketinga globalno. Ovaj pristup se pokazao kao pun pogodak – broj klijenata je rastao, a time su se otvarale i nove poslovne prilike. Pored pomoći lokalnim preduzetnicima u povezivanju sa ciljnom grupom, pružam usluge kreiranja i sprovođenja marketinških kampanja za klijente širom sveta.

Kako je stranica postajala popularnija, proširio sam tim, kako bismo ispratili rastuće zahteve. Razvili smo i novi segment – podkast „PričeDanas”, koji je dopunio našu ponudu i otvorio nam vrata ka novim znanjima. Danas @nis.danas ima više od 40.000 pratilaca i obuhvata tri ključna segmenta: rasporede dešavanja, digitalni marketing i podkast. Tim se dalje širi kako bismo nastavili da razvijamo brend u što zdravijoj sredini.

Petar Milanović, pokretač platforme „NišDanas”

  • Zašto ste se opredelili za digitalni marketing?

Kada sam počeo da pravim rasporede dešavanja na stranici, imao sam vrlo malo znanja o ovoj oblasti. Najveća prednost u tom trenutku bila je što nisam bio motivisan novcem, već željom za učenjem i sticanjem novih veština. Želeo sam da stvorim nešto drugačije, da naučim, pa tako i da razvijam svoje sposobnosti.

Klasični korisnički interfejs koji sam koristio za stranicu nije mnogo ličio na interfejs koji je bio potreban za kreativan rad, što sam morao da shvatim i prilagodim. Zajedno sa prijateljem iz detinjstva, želeo sam da radim nešto više. Zahvaljujući stranici, dobili smo prvi posao koji nije bio direktno vezan za stranicu, već je bio usmeren na održavanje profila velike franšize.

Tada sam shvatio da mogu da pružam usluge digitalnog marketinga, ne samo nezavisno već i kroz svoju stranicu lokalno. Kako je stranica rasla, tako su rasli i moji apetiti za znanjem i mogućnosti za proširenje usluga, čime sam stekao dodatnu prednost.

  • Ko čini tim digitalne platforme „NišDanas”?

Iako sam započeo sâm, ubrzo su mi se pridružili moji najbliži. Prvi je to učinio Dušan Cvetković, moj dugogodišnji prijatelj, sa kojim sam počeo temeljnije da učim o marketingu, gledajući kurseve i kroz rad sa prvim klijentima vežbajući marketinške strategije. Njegovo iskustvo i uvid u pojedine segmente marketinga brzo su postali vrlo bitni za naš razvoj.

Nakon njega, pridružio se moj brat od tetke Matija Milanović, koji je postao moja desna ruka. Osim što pomaže u snimanju i realizaciji sadržaja, Matija je od velike pomoći u svakodnevnom funkcionisanju i implementaciji ideja. Njegova posvećenost i sposobnost da uvek pronađe rešenje za svaki izazov učinili su ga nezamenjivim članom tima.

Pored njih, naš tim čine i ljudi koji nas često podržavaju konstruktivnim kritikama i savetima. Takođe, svaki naš pratilac na društvenim mrežama deo je našeg tima, jer nam svojim praćenjem, deljenjem i angažmanom pomaže da postanemo bolji iz dana u dan.

  • Odskoro ste počeli i sa podkastom. O čemu je reč?

Na inicijativu i predlog brata, odlučili smo da uvedemo podkast, kao segment koji, prema našem mišljenju, trenutno ne postoji na jugu Srbije. Ovaj format nam omogućava da istaknemo značaj znanja i preduzetništva kao ključnih faktora za lični i profesionalni razvoj. Kroz njega želimo da motivišemo naše slušaoce da ulažu u svoje obrazovanje i preduzetničke ideje, te da ne odustaju od svojih ciljeva. Kontinuirano radimo na njegovom poboljšanju kako bismo pružili još bolji i korisniji sadržaj za našu zajednicu.

Uskoro planiramo segmentaciju unutar kanala, sa ciljem da ponudimo kako zabavan tako i profesionalni sadržaj. Ipak, najvažnije nam je ulaganje u sopstveni razvoj i sticanje znanja, jer to igra ključnu ulogu u našem napretku. Ponosni smo na to što možemo našim slušaocima da pružimo sadržaj koji nije samo informativan, već i inspirativan.

  • Kakve su reakcije Nišlija na vaše aktivnosti?

Niš nije samo grad, već prostor sa ogromnim potencijalom i izuzetnim kadrovima koji mogu da doprinesu kako lokalnom tako i širem ekonomskom razvoju. Iako je jasno da postoji ozbiljan potencijal, barijera koja je dugo postojala bila je digitalna pismenost, naročito među onima koji nisu želeli da implementiraju digitalne strategije u svoje poslovanje. S vremenom, vidimo sve veći napredak i rast svesti o značaju digitalnog marketinga. Naša misija je da probudimo svest i kulturu digitalnog marketinga u Nišu i regionu.

Moj utisak je da su ljudi u Nišu generalno zadovoljni našim radom. Trudimo se da plasiramo kvalitetan i zabavan sadržaj koji ima jasnu, zdravu i korisnu poruku. Kao i u svakom poslu, postoje i izazovi, ali oni su neizbežni za rast i napredak.

Podršku osećamo kako od naših saradnika i porodica tako i od ljudi koji svakodnevno prate naš rad. Mi nismo običan medij – mi smo @nis.danas. Naš cilj je da povežemo zajednicu, budemo tu za ljude i doprinesemo zdravom razvoju našeg grada i regiona.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: DigiTalk konferencija

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE