Pearl Jam rasprodao svoje crno vino za 12 minuta!

Pearl Jam je lansirao svoje crno vino u ograničenim količinama, koje se prodalo u rekordnih 12 minuta.

Bend je putem njuzletera najavio prodaju 450 kartona crnog vina, koje su razgrabili fanovi pre nego što je iko mogao i da čuje za to.

Svaki karton je koštao 150 dolara i sadržao je 4 flaše. Flaše su brendirane logom Pearl Jam-a i na svakoj je prikazana značajna građevina jednog od sledećih gradova – Sijetl, Čikago, Boston, Mizula – 4 destinacije njihove turneje „Home X Away“.

Prihodi od rasprodatog vina su otišli Pearl Jam Fondaciji „Vitalogy“, koja donira sredstva zajednici u zdravstvu, životnoj sredini i lokalnoj umetničkoj i kulturnoj sceni. Prodate količine ostvarile su profit od ukupno 67.500 dolara.

The office for the next week #pearljam #thehomeshows #seattle #tsurt

Објава коју дели Ian Williams (@ianwilliamsart) дана

Izvor: BIZLife, NME

Foto: Instagram

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE