Ozbiljan konkurent Todorićevoj Abrakadabri

Najveći strani izazivač Todorićeve Abrakadabre, češki Mall.cz, koji je prošle godine „nečujno“ pokrenuo poslovanje u Hrvatskoj pod brendom Mall.hr, u tu operaciju je uložio gotovo milion dolara, saznaje Poslovni dnevnik.

Hrvatska podružnica češkog Malla, Internet Mall, u godišnjem izveštaju Fini navela je rashode od 5,58 miliona kuna. U izveštaju se takođe navodi da su Česi u prvoj godini poslovanja u Hrvatskoj ostvarili prihod od tek 95,8 hiljada kuna.

Lea Benedejčič, direktorka Mall.hr, koja ujedno upravlja najvećom internet trgovinom u Sloveniji, pod brendom Mimovrste, za slovenački list Finance izjavila je da im tamo ide vrlo dobro.

Mimovrste je, prema podacima lista Finance, lane imao rast prihoda od 38 posto, na 35 miliona evra. Benedejčič ističe da firmaa dobro posluje zahvaljujući prodaji pseće hrane, kozmetike, preparata za negu tela, te kafe i kafe u kapsulama.

„To su povoljni proizvodi, koji se kupuju brzinski, a kupci ih nabavljaju periodično“, pojašnjava Benedejčič. Prema podacima firme Ceneje, u Hrvatskoj je lane najveća e-trgovina bila eKupi, a ukupno eBay, Amazon i Extreme Digital. Uz to, strane internet trgovine bile su zastupljenije od domaćih.

Izvor: Poslovni dnevnik

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE