Dubai

Od pustinje do najposećenijeg grada sveta: Evropljani ne prestaju da hrle ovde

Dubai, jedan od sedam emirata Ujedinjenih Arapskih Emirata, poslednjih decenija postao je sinonim za luksuz, futurističku arhitekturu i vrhunsku turističku uslugu. Ovaj grad u pustinji uspešno se transformisao u globalni centar za turizam, trgovinu i inovacije, privlačeći milione posetilaca godišnje iz svih krajeva sveta. Spoj tradicionalne arapske kulture i ultramodernih atrakcija, čine Dubai jedinstvenim mestom za odmor, poslovna putovanja i luksuzna iskustva.

Zahvaljujući strateškoj lokaciji, izvanrednoj povezanosti i stalnim ulaganjima u turizam, Dubai se pozicionirao kao jedna od najpoželjnijih destinacija za evropske turiste u 2025. godini.

Prema najnovijim podacima Departmana za ekonomiju i turizam (DET), Dubai iz Ujedinjenih Arapskih Emirata postavio je novi rekord po broju međunarodnih turista u prvom tromesečju 2025. godine. Dubai je u periodu od januara do marta ugostio 4.67 miliona turista, a Zapadna Evropa se izdvojila kao najveće izvorno tržište, s impresivnih 1.15 miliona turista.

Zašto je Dubai sve popularniji među Evropljanima?

Dubai već godinama zauzima vrh svetskih turističkih destinacija zahvaljujući svojoj jedinstvenoj kombinaciji luksuza, modernih atrakcija i bogate kulturne ponude. Međutim, ono što je značajno u 2025. godini jeste izuzetno povećanje interesovanja iz Zapadne Evrope, uključujući zemlje poput Nemačke, Ujedinjenog Kraljevstva, Francuske, Italije i Skandinavije, prenosi TU.

Dubai, UAE

Glavni razlozi za rastuću popularnost među Evropljanima su:

  • Direktne avionske veze sa brojnim evropskim gradovima
  • Povoljna klima tokom zimskih i ranih prolećnih meseci
  • Luksuzna all-inclusive ponuda uz pristupačne aranžmane
  • Bezbednost i visok nivo usluge
  • Inovativne atrakcije poput Muzeja budućnosti, Dubai Frame-a i novih gastronomskih zona

Strategija Dubaija: Digitalni marketing i ciljana promocija

DET je u 2024. i početkom 2025. godine uložio značajna sredstva u digitalni i sadržajni marketing, s naglaskom na personalizovane kampanje za evropsko tržište. Fokusirane promocije na platformama kao što su Instagram, YouTube i Google Ads usmerene su na prikazivanje Dubaija kao destinacije za:

  • Porodični odmor
  • Parove i medeni mesec
  • Luksuzne kupovine
  • Zimski odmor na suncu

Ove kampanje su urodile plodom – zapadnoevropski turisti čine gotovo 25% ukupnog turističkog prometa Dubaija u prvom tromesečju 2025. godine.

Ključne brojke i trendovi

  • Ukupan broj turista u prvom tromesečju 2025: 4.67 miliona
  • Posetioci iz Zapadne Evrope: 1.15 miliona
  • Rast u odnosu na u prvo tromesečje 2024: +15%
  • Najposećenije atrakcije: Burj Khalifa, Dubai Mall, Atlantis The Royal, Global Village

Dubai je s razlogom postao turistički magnet za Evropljane. Spoj luksuza, modernih tehnologija, impresivne arhitekture i odlične povezanosti čini ga idealnim izborom za kratkoročne i luksuzne odmore. Uz snažnu strategiju digitalnog marketinga i stalna ulaganja u turističku infrastrukturu, očekuje se da će 2025. godina biti rekordna po broju evropskih posetilaca – sa Evropom kao ključnim izvorom rasta.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife/K. J.

Foto: Unsplash

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE