Pepco

Nova kolekcija humanitarnih PEPCO medvedića je stigla: Ugrabite svoj plišani znak dobrote!

Humanitarni Pepco medvedići vraćaju se u prolećnom izdanju. Svaka plišana igračka nije samo lep poklon, već i način da se deci i mladima pruži stvarna pomoć. Celokupan iznos profita od prodaje (100%) ide u humanitarne svrhe u 12 evropskih zemalja.

Moda i humanost idu ruku pod ruku

Proleće u Pepcu donosi modne promene, a medvedići, koje kupci obožavaju, sada imaju potpuno novi izgled. Ove sezone, plišani par nosi karakteristične odevne kombinacije inspirisane morskim motivima: haljinu ili košulju sa bezvremenskim belim i plavim prugama, ukrašene morskim zvezdama i brodovima, što dodatno doprinosi njihovom šarmu. Ove posebne igračke, pored toga što uveseljavaju decu, imaju i humani karakter – Pepco donira 100% profita od njihove prodaje u projekte usmerene ka deci i mladima.

Priča o humanitarnim medvedićima počela je 2018. godine u Poljskoj, a danas su ove plišane igračke prisutne na 12 tržišta: Slovačkoj, Mađarskoj, Rumuniji, Češkoj, Bugarskoj, Hrvatskoj, Srbiji, Litvaniji, Španiji, Nemačkoj, Italiji i Poljskoj. Pepco je lansirao brojne kolekcije medvedića, uključujući:

  • izdanje inspirisano dečjim crtežima iz „Društva prijatelja dece“, po kojima su i dizajnirane odeće za medvediće
  • kolekciju sa ukrajinskim narodnim motivima, podržavajući projekat „Luka Deda Mraza“ za decu iz Ukrajine
  • sportsku kolekciju u kojoj medvedi nose teniske i fudbalske dresove

Popularnost medvedića raste, a sa svakom novom kolekcijom raste i razmera pomoći. Samo u 2024. godini, prodato je više od 193.000 medvedića, a sav profit doniran je partnerskim humanitarnim organizacijama širom Evrope.

Pepco

Kako medvedići pomažu?

Svi koji odluče da kupe medvedića postaju deo ove lepe humanitarne misije. Sredstva se doniraju lokalnim nevladinim organizacijama koje podržavaju decu i mlade u raznim aspektima života – od obrazovanja, preko psihološke podrške, do razvoja talenata i strasti.

U Srbiji, sredstva se doniraju Fondaciji „SOS Dečija sela Srbija”, koja pruža podršku deci bez roditeljskog staranja i porodicama kod kojih postoji rizik da dete bude izdvojeno.

Pepco medvedići su neodoljivi – simpatični su i prenose poruku brige o drugima. Savršen su poklon, ali i simbol svakodnevne brige za ljude oko nas.

„Pepco humanitarni medvedići već godinama spajaju radost deljenja sa našom misijom pomoći. Uz podršku naših kupaca, ova inicijativa zaista može promeniti živote dece i mladih širom Evrope. Svaka kupovina medvedića je izraz dobrote koja se pretače u konkretne akcije – stipendije, podršku u obrazovanju, podsticanje talenata i strasti. Zajedno im dajemo šansu za bolju budućnost!“ – kaže Martina Vicić, regionalna marketing menadžerka u Pepcu.

„Za jedno dete, medvedić može biti više od igračke – prijatelj u samoći, uteha u teškim trenucima, podsetnik da nije samo. Baš kao što medvedić pruža sigurnost malenim rukama koje ga grle, tako i naša organizacija već dve decenije svakodnevno pruža podršku deci, mladima i porodicama koje se suočavaju sa izazovima. Na tom putu imamo verne partnere, kao što je kompanija Pepco. Humanitarna prodaja medvedića više je od plemenite akcije – ona je i podsetnik da smo svojim delom podržali da mnoga detinjstva budu sigurnija i bezbrižnija“, naglašava Ivana Ignjatov, rukovodilac sektora za prikupljanje sredstava i komunikacije organizacije „SOS Dečija sela“.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Pepco

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE