Nemački gigant stavlja katanac, koronavirus desetkovao prodaju

Nemački proizvođač sportske opreme „Adidas“ je objavio da je „morao da privremeno zatvori značajan broj“ svojih prodavnica u Kini zbog epidemije novog koronavirusa koja ima „negativan efekat“ na prodaju.

Sličnog zatvaranja ima u mreži franšiznih prodavnica, dodala je grupa „Hercogenaurah“ u izjavi za AFP.

Ta grupa kaže da primenjuje „lokalne smernice“, što na primer u Šangaju znači da prodavnice zatvorene zbog proslave kineske Nove godine, neće proraditi do 9. februara.

Adidas ima 500 prodavnica u Kini i sopstvenu mrežu od oko 11.500 franšiza.

Epidemija novog koronavirusa već ima „negativan efekat“ na aktivnosti „Adidasa“ u Kini, koje su naglo rasle u poslednjih nekoliko godina, saopštila je ta bavarska grupa, ne navodeći detalje.

Njegov američki rival „Najk“ je u utorak rekao da na kratak rok očekuje „veliki uticaj“ na svoju aktivnost u Kini, gde on takođe zatvara prodavnice.

Izvor: Beta

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE