Najčitaniji tekstovi u 2017. godini na BIZLife portalu

BIZLife portal je ovu godinu završio sa preko 4,6 miliona poseta i 14,5 miliona pregledanih strana, pa se 2017. godina može nazvati i rekordnom. Ove godine, kao i svake, imali smo mnoštvo zanimljivih priča, a ovde vam izdvajamo one najčitanije.

 Da li ste čuli za „Treći talas“?

Jedna od priča na BIZlife portalu kojoj se naši čitaoci vraćaju svake godine. Priča o eksperimentu o manipulisanju i ove godine bila je među najčitanijim tekstovima. Eksperiment, koji ima zapanjujuće rezultate, sproveo je Ron Džons, profesor istorije u srednjoj školi „Ellwood Cubberley“ u Palo Altou, Kalifornija. Priča je pravi šamar za sve one koji misle da se istorija ne može ponoviti, i da oni nikad ne mogu biti izmanipulisani…Kada je došlo vreme za predavanje o Drugom svetskom ratu, jedan od učenika pitao je profesora Džonsa kako Nemci mogu da se pretvaraju da ne znaju ništa o koncentracionim logorima i masovnim genocidima u svojoj zemlji. Pošto je razred išao ispred rasporeda, Džons je odlučio da sprovede eksperiment od nedelju dana, koji će biti posvećen ovoj temi.

Zašto vaši najbolji zaposleni napuštaju kompaniju

Poslovni saveti su jedna od najčitanijih rubrika na našem sajtu, a najčitanija vest ove godine tiče se teme kako prepoznati da je vaš zaposleni spreman da ode iz kompanije. U tekstu se kaže da  je potrebno osluškivati i pratiti puls kompanije,a kao razlozi zašto najbolji zaposleni napuštaju kompaniju, a da se prethodno ne posumnja da će to učiniti navode se potpuno sagorevanje na poslu i nemanje dobrog „alata“ kojim rade. Zatim tu je i osečaj da ih ne cene dovoljno, kao i radno okruženje koje im postaje neinspirativno. Čest razlog za odlazak je i nemogućnost napredovanja, novac, kao i to što ne vide budućnost u kompaniji.

Ikea u Srbiji napravila isti propust kao u Hrvatskoj

Dugoočekivani dolazak kompanije Ikea u Srbiju, opravdao je očekivanja kada je medijska pažnja u pitanju. Otvaranje prodavnice u Bubanj potoku privukao je večiki broj medija, a danima se samo o tome pričalo. Ono što je nama bilo zanimljivo je marketinška kampanja Ikee u Srbiji i koliko je ona slična sa onom koja je bila u Hrvatskoj. Naime, tema slanja kataloga na kućne adrese od strane ove kompanije bila je jedna od najčitanijih vesti ove godine na BIZLife portalu. Ikea je kataloge kačila na ulazna vrata potencijalnih klijenata, a BIZLife je podsetio kako je to isto uradila u Hrvatskoj i time izazvala bojazan među potencijalnim klijentima. Razlog straha ležao je u tome što su katalog dostavljači kačili na ulazna vrata, a kako je bila turistička sezona u punom jeku, mnogi su bojali da će katalog koji nedeljama visi na vratima, biti pozivnica provalnicima koji bi znali da je stan prazan. Tačno u jeku turističke sezone Ikea je otvorila i robnu kuću u Bubanj potoku i poslala srpske verzije kataloga domaćinstvima u poluprečniku od 60 kilometara od objekta.

Cane u prvoaprilskoj Izjavi dana

Svakog 1. aprila na Svetski dan šale izbacimo „Izjavu“ koja to zapravo nije. Prvog aprila ove godine, „žrtve“ naše šale bili su Zoran Kostić Cane i Er Srbija. Tih dana ime Gorana Bregovića, dobio je jedan avion iz flote ove kompanije, a mi smo zamislili situaciju da Er Srbija tako nešto ponudi i  Zoranu Kostiću Canetu, forntmenu bendova Partibrejkers i Škrtice. Cane je u našoj prvoaprilskoj izjavi ovo navodno odgovorio:

 „Šta je vazduhoplovci…Prvo cepate „Đurđevak zeleni“, a sad biste malo „Kreni prema meni“? Neće moći.“

Tarzan Smajli

Foto: Dušan Petrović

Iznenađujuće, najveći „buzz“ u ovoj godini ostvario je Tarzan Smajli. Tarzan je u Frikom nagradnoj igri osvojio robni vaučer u vrednosti od pet miliona dinara. On sa suprugom Jelicom, petoro dece i šestim na putu, živi u kartonskom naselju, na Čukaričkoj padini, a kako je ispričao sa porodicom je išao na Adu da se malo rashladi: „Imao sam samo 200 dinara u džepu i rešili smo da kupimo svima po „rumenka“. Kad sam video da su na mom štapiću dva ista znaka, srce je počelo da tuče i htelo da mi iskoči, iz grudi. Gledam, vidim, ali opet, ne verujem. Vratili smo se do prodavačice, koja nam je odmah čestitala i dala broj telefona Frikoma– priča srećni dobitnik  Frikom nagradne igre.

10 filmova koji će vam pomoći da zaboravite na sve

Svima nam, s vremena na vreme, prija da budemo pomalo lenji, da ne radimo ništa osim da se udobno zavalimo i gledamo neki dobar film, i zaboravimo na sve probleme… Sajtovi BrightSide i BIZLife preporučuju vam 10 filmova koje možete da gledate baš u ovakvim situacijama – kada imate vremena samo za sebe, a to su tragikomedija Florence Foster Jenkins sa Meril Strip i Hju Grantom, Intouchables, zatim The Holiday, Soul Kitchen, čuveni Love Actualy, koji ste možda gledali desetine puta, ali se uvek može pogledati još jednom, Mamma Mia!, Crazy, Stupid, Love sa Rajanom Goslingom i Emom Stoun,  Eat Pray Love, Muriel’s Wedding i Stealing Beuty sa Liv Tajler.

 

Izvor: BIZLife

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE