
Najbolje priče počinju sa kafom: Julius Meinl i snaga poslovnih partnerstava u ugostiteljstvu
Kampanja „Najbolje priče počinju sa kafom- zato BIRAM Julius Meinl“ “ prenosi autentična iskustva domaćih ugostitelja koja pokazuju da su kvalitetan proizvod i dobra saradnja temelj za stvaranje autentičnog doživljaja i lojalnih gostiju.
U današnjem HoReCa sektoru, izbor kafe nije više samo stvar ukusa – to je strateška odluka. Brend koji odaberete može u velikoj meri uticati na iskustvo koje nudite gostima, ali i na način na koji razvijate svoj biznis.
Kompanija Julius Meinl, koja posluje u više od 70 zemalja širom sveta, već godinama aktivno gradi čvrsta partnerstva sa domaćim ugostiteljskim objektima. Nova kampanja pod nazivom „Najbolje priče počinju sa kafom – zato BIRAM Julius Meinl“ osvetljava upravo tu dimenziju: priču o poverenju, zajedničkom razvoju i istom cilju – izuzetnom iskustvu za svakog gosta.
„Julius Meinl nas je inspirisao da razmišljamo drugačije o kafi – ne kao o proizvodu, već kao o iskustvu koje gosti nose sa sobom.“
Iskustvo koje pravi razliku
Kampanja prikazuje stvarne priče vlasnika i menadžera hotela, restorana i lokala širom Srbije koji govore o svojoj saradnji sa brendom Julius Meinl.
U video formatima koje Julius Meinl Srbija deli na društvenim mrežama, partneri ističu važnost kvaliteta proizvoda, ali i nešto više: način na koji Julius Meinl Srbija razume potrebe klijenata i aktivno doprinosi njihovom rastu – ne samo kroz proizvod, već i kroz znanje i stručnu podršku.
‘’Za nas je Julius Meinl više od običnog partnera, oni su jednostavno kao prijatelj za stolom. Zajedno stvaramo trenutke koje naši gosti pamte.’’
U vremenu kada svaki detalj pravi razliku, kafa postaje deo prepoznatljivosti. Julius Meinl pomaže partnerima da kroz personalizovani pristup i snažan vizuelni identitet kreiraju ponudu koja se izdvaja. Za mnoge domaće ugostitelje, upravo je ovaj čuveni bečki brend simbol doslednosti i premium kvaliteta koji gosti umeju da prepoznaju, a pre svega svega zapamte.
‘’Julius Meinl nije samo brend, to je tradicija, miris i ukus koji naši gosti prepoznaju i vole.’’
Više od saradnje – partnerstvo sa vizijom
Iza svakog uspešnog partnerstva stoje zajedničke vrednosti: odgovornost, dugoročno razmišljanje i međusobno poverenje. Julius Meinl Srbija ulaže u svakog partnera individualno, verujući da se samo kroz zajednički trud mogu graditi trajni rezultati.
Zato ova kampanja nije samo marketinški projekat – ona je ogledalo stvarnih odnosa koji se grade godinama, sa ljudima koji dele istu posvećenost detaljima, kvalitetu i gostu. I zato su mnogi odabrali upravo Julius Meinl.
Izvor: BIZLife
Foto: Julius Meinl