
Mladi traže pravo na 18+ dane tokom radnog vremena
Iako statistike pokazuju da su mladi danas manje seksualno aktivna od prethodnih, to ne znači da su im fantazije o seksu na poslu strane. Naprotiv, novo istraživanje kompanije EduBirdie otkriva da bi čak 38% pripadnika ove generacije želelo da ima privatni prostor u kancelariji za intimne trenutke, bilo s kolegom ili – sa samim sobom.
Generacija Z, koju čine oni rođeni između 1997. i 2012. godine, očigledno razmišlja drugačije o granicama između posla i ličnog zadovoljstva. Gotovo trećina ispitanika (29%) smatra da povratak u kancelariju može čak pozitivno uticati na njihov seksualni život, fizičko razdvajanje od partnera, kako kažu, pojačava čežnju i stvara jaču povezanost, prenosi Index.

Foto: Freepik
Seks kao deo radne svakodnevice?
Ali neki ne žele da čekaju da završe smenu. Seks u kancelariji, pa čak i u konferencijskoj sali, više nije tabu za mnoge pripadnike Gen Z generacije. Oni ga vide kao način da razbiju rutinu i dodaju malo uzbuđenja svakodnevici.
Zanimljivo je da i oni koji rade od kuće imaju svoje argumente, čak 47% ispitanika koji rade na daljinu izjavilo je da sada lakše pronalaze vreme za intimu i da im je seksualni život postao veći prioritet otkad rade “remote”.
Generacija Z misli da im je teško, ali milenijalce ipak najviše muči „burnout“
Da li dolazi vreme „seks dana“?
Najprovokativniji deo istraživanja dolazi kada se postavi pitanje: Da li bi zaposlenima trebalo omogućiti „seks dane“? Ispostavilo se da pripadnici svih generacija, od Gen Z pa sve do bejbi bumera, podržavaju ovu ideju. Bilo da su plaćeni ili ne, dani namenjeni za intimnost, brigu o sebi i lične potrebe naišli su na značajnu podršku.
Prema istraživanju ZipHealth-a, polovina onih koji su već koristili takav dan osetila je povećanje produktivnosti, što otvara ozbiljnu debatu o tome da li bi seksualni wellness mogao da postane novi benefit na radnom mestu.
Čak 60% zaposlenih veruje da bi veće ulaganje u seksualno zdravlje moglo smanjiti burnout i odsustva s posla. Jer ako već moraju da se vrate u kancelarije – Gen Z želi da to barem bude uz dozu zabave.
Izvor: BIZLife
Foto: Freepik