Mesto gde se svaki detalj računa: Hotel St. Regis u Beogradu

Hotel St. Regis se profilisao kao jedan od retkih prostora u prestonici koji uspešno objedinjuje sve što je potrebno za organizaciju savremenih poslovnih događaja – od svečanih prijema, gala večera, glamuroznih proslava i venčanja do konferencija i poslovnih sastanaka. Uz pažljivo osmišljen raspored sala, odličnu tehničku opremljenost i pouzdanu logistiku, ovaj hotel nudi rešenja prilagođena zahtevima ozbiljnih organizatora.

Hotel se nalazi na prestižnoj lokaciji, u ulici Nikolaja Kravcova, unutar urbanističkog projekta Beograd na vodi, te se pozicionira kao najbolja adresa za organizaciju svih vrsta događaja. Enterijer je moderan, diskretno luksuzan i savremeno tehnički opremljen, dok je raspored sala pažljivo osmišljen kako bi bio lako dostupan gostima i logistici.

Astor dvorana – mesto nezaboravnih događaja

Najveća sala u hotelu je Astor dvorana, površine 460 kvadratnih metara. Za događaje u teatar postavci, Astor dvorana raspolaže kapacitetom do 350 gostiju, dok u banket varijanti sa binom, do 240. Prostor se može lako prilagoditi potrebama događaja zahvaljujući mogućnosti pregrade na dve celine, Astor A i Astor B – što omogućava paralelne sesije, panele ili segmentaciju programa.

Visoki plafoni, obilje prirodnog svetla i fleksibilna tehnička podrška pružaju optimalne uslove za različite formate događaja. Kao produžetak prostora, Astor terasa s pogledom na reku Savu idealna je za ceremonije, koktele ili društvene događaje na otvorenom.

Beograd kroz vizuru „St. Regisa”: Kako prestižni brend donosi novo iskustvo gostima, ali i celom gradu?

Prostori za sastanke i poslovne ručkove

Pored Astor dvorane, hotel nudi i dodatne prostore – Rockefeller, Carnegie, Vanderbilt i John Jacob Astor Boardroom – pogodne za poslovne sastanke, privatne ručkove i manja prezentacijska okupljanja. Carnegie i Vanderbilt sale, kada su spojene, zauzimaju ukupno 108 kvadratnih metara.

U neposrednoj blizini ovih sala nalazi se i Event Studio – multifunkcionalan prostor namenjen pauzama za kafu, ručku i neformalnim razgovorima. Savršeno osmišljen za networking između sastanaka, pruža dodatnu vrednost poslovnim događajima i omogućava gostima da se opuste i razmene ideje u prijatnom ambijentu.

Ambijent u svim salama je dosledno uređen, s naglaskom na mirnu atmosferu, čiste linije nameštaja i punu funkcionalnost. Prostorije obiluju prirodnim svetlom i otvaraju se ka pogledu na reku Savu i panoramu Beograda.

Diskretna podrška za besprekoran događaj

Dodatni utisak ostavlja izražen osećaj privatnosti u svim delovima hotela. Sve sale su akustički tretirane i opremljene prilagodljivim osvetljenjem i savremenim sistemima klimatizacije. Gosti i organizatori mogu se u potpunosti osloniti na posvećen hotelski tim, koji se sastoji od lokalnih i međunarodnih eksperata, kvalitetnu ketering uslugu i uslugu valet parkinga. Hotel nudi 119 soba i apartmana, sa St. Regis batler uslugom, što omogućava gostima da borave na istoj lokaciji gde se održava događaj, uz maksimalnu udobnost.

Photo shoot Novembre 2024

Hotel St. Regis u Beogradu pruža vrhunske mogućnosti za organizaciju gala večera, konferencija, svečanih prijema i poslovnih sastanaka. Prostor je savršeno prilagođen klijentima koji traže preciznost u tehničkoj opremi, pouzdanu logistiku i visoko kvalitetnu uslugu, čineći ga idealnim za događaje visokog nivoa.

Bez viška efekata i teatralnosti, St. Regis pruža sve što ozbiljnim organizatorima treba – efikasan sistem, stručan tim i prostor koji funkcioniše u službi događaja.

Izvor: BIZLife

Foto: Ustupljene fotografije/ St. Regis

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE