Frikom

Međunarodno priznanje za inovaciju iz Frikoma

Na ovogodišnjoj konferenciji Međunarodnog udruženja proizvođača sladoleda (International Ice Cream Consortium – IICC) u Solunu, među renomiranim brendovima, KING kornet jogurt šumsko voće osvojio je bronzu u kategoriji „Najinovativniji sladoled“. Priznanje iz Soluna potvrđuje poziciju kompanije Frikom kao kompanije koja oblikuje ukusne trenutke kod potrošača, ali i postavlja standarde kvaliteta u industriji. IICC svake godine okuplja vodeće proizvođače sladoleda iz celog sveta kako bi razmenili iskustva, predstavili inovacije i nagradili najistaknutije proizvode.

KING kornet jogurt šumsko voće ističe se kremastim sladoledom sa ukusom jogurta, bogatim prelivom od šumskog voća i hrskavim kornetom, stvarajući savršen balans između laganog, voćnog ukusa i kremaste teksture – inovacija koja je prepoznata i nagrađena od strane stručne javnosti.

„Ova nagrada za nas ima posebno značenje jer dolazi sa međunarodne konferencije koja okuplja najbolje u industriji. Kvalitet od koga ne odustajemo i inovacije koje primenjujemo prepoznati su i van granica Srbije“, izjavio je Marko Martinović, direktor kompanije Frikom.

Legendarni brend nam povodom 30. rođendana predstavlja novi ukus: King Desire

King je brend koji iz godine u godinu potvrđuje svoju poziciju predvodnika inovacija, trendova i sinonim je za kvalitetan sladoled u regionu. Potrošači ga prepoznaju po vrhunskom kvalitetu, jedinstvenim kombinacijama ukusa i stalnim novitetima koji pomeraju granice u kategoriji sladoleda.

„Posebno sam ponosan na naše zaposlene, ovo je rezultat njihove stručnosti, posvećenosti i zajedničkog rada. Nastavićemo da ulažemo u razvoj proizvoda i procese kako bismo održali poverenje potrošača i opravdali reputaciju koju Frikom uživa na domaćem i međunarodnom tržištu“, dodao je Martinović.

Ova nagrada predstavlja deseto međunarodno priznanje za King sladolede, potvrđujući njegovu doslednost u kvalitetu, inovativnosti i relevantnosti na tržištu. Podsetimo, prošle godine King Supreme osvojio je prvo mesto u kategoriji „Najbolji sladoled“, dok je King Obsession in Layers zauzeo drugo mesto za inovaciju.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE