Međunarodni putnički saobraćaj praktično ne postoji

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Međunarodni putnički saobraćaj praktično ne postoji

    Međunarodni putnički saobraćaj i dalje praktično ne postoji, a oporavak aerodromskog sektora može da se očekuje tek za četiri godine, upozorava u svom najnovijem blogu Luis Felipe de Oliveira, generalni direktor  Međunarodni savet aerodroma (ACI).

    „Pre početka leta 2020. godine većina stručnjaka iz oblasti vazduhoplovstva  prognozirala je da obim putničkog saobraćaja pre 2023. godine neće dostići nivo iz 2019. godine.  Ipak, kako mnogo aviona i dalje ne leti, a mere karantina širom sveta su neusklađene, trenutne projekcije na međunarodnom tržištu pokazuju da će se obim putničkog saobraćaja verovatno vratiti tek 2024. godine“, navodi Luis Felipe de Oliveira, generalni direktor Međunarodnog saveta aerodroma (ACI).

    Posao i zarada za više od 27 miliona Evropljana koji rade u sektorima usko povezanim sa avio-putovanjima, aerodromima i turizmom su kritično ugroženi, zbog izostanka rešenja u borbi protiv pandemije kovid virusa, ukazuju kompanije iz te oblasti. Podaci najuticajnijih asocijacija iz aerodromskom sektora, Medjunarodne organizacije za civilno vazduhoplovstvo ICAO, Medjunarodnog saveta aerodroma ACI i Medjunarodnog udruženja za vazdušni prevoz IATA, govore da će broj putnika na globalnom nivou biti manji do 61 odsto, kao i da će avio-prevoznici obaviti čak do 55 odsto manje letova u odnosu na prošlu godinu.

    Aerodromi širom Evrope, čije poslovanje direktno zavisi od obavljenih letova, njihove frekvencije i popunjenosti aviona, ukazuju da su ovo dramatično loši podaci. Kompanija Fraport, koja upravlja najvećim aerodromom u Evropi, onim u Frankfurtu, najavila je da će, usled krize, biti primorana da otpusti 4.000 radnika iz cele grupacije. Koliko je loša situacija, pokazuje i nedavna odluka Evropske komisije da hitno odobri kreditnu liniju za pomoć 13 aerodroma u Danskoj, kako bi se održala likvidnost i operativnost tokom ograničenja usled pandemije.

    I dok se avio-industrija u Evropi grčevito bori da zadrži radna mesta, situacija širom sveta nije ni malo bolja. Gotovo četvrtina zaposlenih na aerodromu u Sidneju biće proglašena tehnološkim viškom, nakon velikog smanjenja obima posla i poslovnih gubitaka od 20 miliona dolara mesečno. Na najvećem kanadskom aerodromu u Torontu planirano je smanjenje od 27 odsto od ukupnog broja zaposlenih pre pandemije. Generalni direktor tog aerodroma Debora Flint najavila je otpuštanje 500 zaposlenih kao “najveću žrtvu” u cilju spašavanja buduće operativnosti aerodroma.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Komentari

    • Драган

      Да одмори мало планете и живи свет од тих загађивача.

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE