
Media Insights by Kliping: P&G dominantan TV oglašivač u Srbiji u avgustu
Prema podacima agencije za analizu i praćenje medija Kliping, tokom avgusta na nacionalnim frekvencijama najzastupljeniji oglašivač je bio Delez Srbija a na kablovskim P&G.
Prema podacima Klipinga, izdvojenim posebno za BIZLife portal, Delez Srbija je na nacionalnim kanalima zebeležio udeo od 6,7 odsto, dok je P&G imao udeo od 8,83 odsto.
Interesenatno je da je P&G na drugom mestu i po učestalosti oglasnih poruka na kanalima sa nacionalnom pokrivenošću sa 6,65 odsto, sledi Coca cola sa 6,53 procenata, Lidl sa 4,9 odsto i Proton sistem (brendovi Bulardi, Cardiovitamin, Afrička šljiva, …) sa 3,65 odsto.
Što se tiče kablovskih kanala, na drugom mestu je Henkel sa 7,89 odsto svih emitovanih spotova, sledi Galenika sa 5,08 odsto, Proton sistem sa 4,65 odsto, dok listu top 5 oglašivača zaključuje Taramaunt film sa 4,28 odsto.
Čak 83,94 odsto reklamnih spotova emitovano je na kablovskim frekvencijama, dok je na nacionalnim emitovano 16,06 odsto, što je i razumljivo s obzirom na broj kablovskih kanala.
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay