
MaxBet – Inovacije u službi najboljih korisničkih iskustava
MaxBet se pozicionirao kao stabilan i pouzdan brend u industriji igara na sreću, koristeći inovativne pristupe i odgovornu komunikaciju. Rast brenda oslanja se na dugoročno građenje poverenja kod korisnika, dok digitalna transformacija omogućava efikasniju interakciju kroz prilagođene kampanje i korišćenje novih tehnologija, poput veštačke inteligencije. O tim ključnim aspektima poslovanja – za BIZLife govore Sanja Obradović, direktorka marketinga, i Irena Trifunović, direktorka korporativnih komunikacija u kompaniji MaxBet.
- Kako se MaxBet pozicionira na tržištu i kako vaša marketinška strategija prati rast i ciljeve kompanije?
Sanja Obradović: Brend MaxBet ima jaku i stabilnu poziciju na našem tržištu, naročito kada je u pitanju pozicija u svesti korisnika, koji nas prepoznaju kao pouzdan izbor koji nudi kvalitetnu ponudu i inovativna rešenja. Naša strategija rasta brenda zasniva se na građenju reputacije poverenja, jer je takav odnos ključ za dugoročan razvoj brenda. Otuda slogan našeg brenda „Kuća časti”, kojim se kao domaćin od poverenja obraćamo svim igračima, koji se kod nas osećaju dobrodošlo i poštovano, a kojima nudimo mogućnost da se zabave, iskoriste benefite naše ponude i za koje kreiramo ekskluzivna korisnička iskustva. Jedno od takvih je i „Evroliga na MAX”, gde kroz sponzorstvo sa najprestižnijom evropskom košarkaškom ligom dajemo priliku našim igračima da dožive iskustvo iz prve ruke. S obzirom da jedino zdrav brend ima pozitivne efekte na strateške ciljeve kompanije, naš fokus je njegov dugoročan rast na osnovu građenja jedinstvene pozicije i kreiranja dodatne vrednosti za naše igrače.
- Kako upravljate reputacijom brenda u okviru izazovnog regulatornog okvira i specifičnosti industrije u kojoj poslujete?
Sanja Obradović: Naš pristup upravljanju reputacijom brenda temelji se na doslednom i beskompromisnom poštovanju zakonskih propisa. Regulatorni okviri za nas predstavljaju jasne granice, tzv. crvene linije, ali istovremeno i izazov da osmislimo inovativne i kreativne načine komunikacije s našim korisnicima. U dinamičnoj i strogo regulisanoj industriji, kakva je naša, tim za usklađenost budno prati sve zakonske izmene, u bliskoj saradnji sa timom za komunikacije. Najzad, odgovorno igranje je suštinska poruka našeg brenda – kako unutar kompanije tako i prema igračima i spoljnim partnerima.

Irena Trifunović, direktorka korporativnih komunikacija kompanije MaxBet
Koliko su važni odnosi s medijima u vašoj industriji i kako ih negujete u eri digitalne transformacije i sve brže razmene informacija?
Irena Trifunović: Za sve nas temelj je kvalitetna i otvorena saradnja sa medijima. Kada je reč o našoj industriji, mediji su na poziciji da pomognu igračima da donose svesne odluke i omoguće bolju zabavu, što nam je svima i cilj. MaxBet je nedavno pokrenuo i dugoročnu kampanju kojom promovišemo odgovornu igru, gde, takođe, očekujemo da ćemo naći dobre partnere na medijskoj sceni. Uloga kako medija tako i nas jeste i da obrazujemo javnost o potencijalnim rizicima povezanim sa sportskim klađenjem, naglašavajući važnost prepoznavanja i postavljanja granica.
Irena Trifunović: Adaptacija na promene u ponašanju korisnika omogućava i nama da budemo efikasniji
- Koliko je bitno da kompanije budu prisutne na društvenim mrežama ne samo zbog promocije već i zbog stvarne interakcije i pružanja podrške korisnicima?
Irena Trifunović: Društvene mreže omogućavaju korisnicima da slobodno izraze svoje mišljenje i postavljaju pitanja, a nama da razumemo njihove potrebe i na njih adekvatno odgovorimo. Na taj način gradi se uzajamna veza koja pruža poverenje i lojalnost prema brendu. Kao deo globalno najveće kompanije za igre na sreću – Flutter International, imamo mogućnost stalnog unapređivanja iskustva naših korisnika kroz deljenje najboljih svetskih praksi.
- Koje digitalne kanale najviše koristite za povezivanje sa vašom ciljnom grupom i kako vam digitalni alati pomažu u svakodnevnim aktivnostima?
Sanja Obradović: Koristimo sve relevantne platforme koje nam omogućavaju da budemo prisutni na kanalima koje koriste naši korisnici, kako bismo sa njima imali što bolju interakciju. Biti aktuelan u industriji koja je pod izuzetno velikim uticajem razvoja tehnologije – u isto vreme je i izazov i privilegija, jer nam pruža mogućnost dinamičnog poslovnog okruženja, boljeg razumevanja potreba i ponašanja naših korisnika, direktnu komunikaciju, kao i prostor za naš lični razvoj. Digitalni kanali komunikacije i alati omogućavaju nam ciljanu prisutnost, mogućnost sveobuhvatne analize ponašanja naše ciljne grupe, testiranje različitih formata oglasa i direktnu komunikaciju sa korisnicima. Posebnu pažnju posvećujemo razvoju dinamičkih kreativnih rešenja, trudeći se da pružimo najbolje korisničko iskustvo kroz direktan plasman atraktivnih sportskih sadržaja i promocija. Jedan od ključnih aspekata i prednosti upotrebe digitalnih kanala i alata jeste analiza i segmentacija podataka s ciljem boljeg praćenja performansi.
- Kako su vam nove tehnologije promenile način komunikacije sa potrošačima i kako prilagođavate strategije da pratite sve te digitalne inovacije?
Irena Trifunović: Digitalna transformacija promenila je nabolje celu industriju u kojoj radimo, jer nam je omogućila ceo niz benefita – od igre na osnovu kvalitetnih informacija i stručnih analiza do otvaranja sasvim novih tržišta putem onlajn platformi. Nedavno je rađeno istraživanje koje je pokazalo da televizija i dalje drži primat – čak 65 odsto igrača u svetu primarno se informiše o ponudama putem ovog medija. Na drugom mestu su onlajn platforme, koje su prvi izbor polovine ukupnog broja igrača, dok su društvene mreže kao primarni izvor informacija na začelju. Prema tom istraživanju, internet je baza za prikupljanje informacija za čitavih 85 odsto igrača, što ga čini kanalom od najveće važnosti za nas.
- Koliko društvene mreže danas menjaju način na koji MaxBet uspostavlja i održava pravi dijalog sa svojim potrošačima?
Irena Trifunović: Društvene mreže otvorile su nam vrata dvosmerne komunikacije sa našim korisnicima, što je velika pomoć za obe strane. Na svim MaxBet društvenim mrežama trudimo se da delimo informacije u realnom vremenu, bilo da je reč o sportu ili akcijama koje su trenutno aktivne u okviru kompanije, što dodatno angažuje naše korisnike i čini ih delom zajednice. Društvene mreže su osnovno sredstvo informisanja za mlađe generacije, među kojima su i naši budući zaposleni, tako da smo nedavno otvorili i Instagram profil koji prikazuje MaxBet kao društveno odgovornu kompaniju i odličnog poslodavca.

Sanja Obradović, direktorka marketinga kompanije MaxBet
- Kako prilagođavate marketinške kampanje lokalnom tržištu, imajući u vidu globalne trendove u vašoj industriji?
Sanja Obradović: Kao deo vodeće svetske korporacije Flutter Entertainment, imamo mogućnost da razmišljamo globalno i da delamo lokalno. Ovo znači da su nam na raspolaganju najbolje prakse, iskustva i znanja velikog korporativnog sistema, sa jedne strane, i mogućnost da ih primenimo radi unapređenja lokalnog biznisa, sa druge strane. Odgovor leži u poznavanju potreba korisnika i u kontinuiranom uvođenju inovacija kojima se njihovo iskustvo podiže na viši nivo. Tako smo u svakom trenutku na izvoru znanja koja nam omogućavaju ne samo da pratimo nego i da predvidimo globalne trendove i da ih implementiramo na našim tržištima.
- Kako se promena navika korisnika, kao što su kraća pažnja ili želja za personalizovanim sadržajem, odražava na vaš pristup komunikaciji?
Irena Trifunović: Adaptacija na promene u ponašanju korisnika omogućava i nama da budemo efikasniji kada komuniciramo, čime se osigurava da naš sadržaj ostane interesantan, zabavan, ali i koristan. Danas je ključno da pružimo relevantne i sažete informacije koje brzo privlače pažnju korisnika. Stoga, koristimo kreativne vizuale, video-materijale, važne informacije iz sveta sporta i trudimo se da budemo koncizni u svom predstavljanju. Danas je personalizacija postala prioritet, pa se trudimo da kreiramo sadržaj koji odgovara interesovanjima naših korisnika.
- Kako gledate na uspeh kampanja koje koriste nove tehnologije, poput veštačke inteligencije, i gde vidite budućnost takvih rešenja u vašoj industriji?
Irena Trifunović: Mi uvek ističemo koliko nam je važno da iskoristimo sve što nam nove tehnologije nude. Nedavno je marketinški tim MaxBeta, prvi u našoj industriji, lansirao potpuno AI generisanu marketinšku kampanju, postavljajući nove standarde u industriji igara na sreću. Uvođenjem AI tehnologija pomeramo granice kreativnosti, pružajući korisnicima jedinstvenu zabavu.
Sanja Obradović: Vođenje brenda u eri brzog tehnološkog razvoja velika je privilegija
- Kakvi su vaši planovi za dalji razvoj strategije brenda kompanije u narednom periodu, posebno u kontekstu novih tehnologija i promena u ponašanju potrošača?
Sanja Obradović: Vođenje brenda u eri brzog tehnološkog razvoja velika je privilegija, s obzirom na to da su nam na raspolaganju savremeni alati koji nam omogućavaju detaljne uvide, analize, predikcije i direktnu komunikaciju sa korisnicima. U isto vreme, ovo je i velika odgovornost, s obzirom na to da gradimo reputaciju kompanije koja poštuje postulate odgovornog klađenja, lojalne konkurencije, kao i fer i transparentnog odnosa prema našim igračima. Naše strateško opredeljenje ostaje nepromenjeno: fokusirani smo na razumevanje potreba naših korisnika radi kreiranja najboljih ponuda i iskustava, poštujući njihovu privatnost. Iako nam razvoj novih tehnologija pruža neograničene mogućnosti, mi uvek imamo u vidu da je naš krajnji korisnik, ipak, čovek, sa svim svojim ljudskim potrebama, za koje se mi trudimo da kreiramo najbolju i najinovativniju ponudu.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: MaxBet/Zoran Rašić