
MAX će ovog leta ponovo postati HBO MAX
Warner Bros. Discovery juče je u Njujorku, najavio da će se Max, vodeća striming platforma kompanije, ovog leta ponovo brendirati kao HBO Max.
Striming biznis Warner Bros. Discovery-ja beleži ogroman rast, profitabilnost je u poslednje dve godine povećana za gotovo 3 milijarde dolara, a globalno je tokom prošle godine stekla dodatnih 22 miliona pretplatnika, sa jasnim ciljem da do kraja 2026. godine premaši 150 miliona korisnika. Ovaj uspeh rezultat je ogromnog rada, ulaganja i fokusiranja strategije na sadržaje koji najbolje funkcionišu kod publike – kao što su HBO programi, najnoviji bioskopski hitovi, dokumentarne serije, određene rijaliti emisije, Max i lokalne originalne produkcije – dok se istovremeno smanjuje ulaganje u žanrove koji ostvaruju manju gledanost i donose manje novih korisnika.
Ova promena takođe dolazi kao odgovor na nove potrebe potrošača – današnji korisnici ne traže više sadržaja, već bolji sadržaj. Dok druge platforme nude kvantitet, Warner Bros. Discovery se jasno istakao kroz kvalitet i jedinstvene priče, a nijedan brend to nije radio bolje i doslednije više od 50 godina od HBO-a.
Vraćanje brenda HBO u naziv HBO Max dodatno će unaprediti ovu uslugu i naglasiti jedinstvenost koju pretplatnici mogu da očekuju. Ovo je i potvrda spremnosti kompanije da hrabro razvija svoju strategiju – oslanjajući se snažno na podatke i uvide potrošača – kako bi se što bolje pozicionirala za uspeh.
Dejvid Zaslav, predsednik i generalni direktor Warner Bros. Discovery-ja, izjavio je:
„Snažan rast koji beležimo u našoj globalnoj striming usluzi zasnovan je na kvalitetu našeg programa. Danas vraćamo HBO, brend koji predstavlja najviši nivo kvaliteta u medijima, kako bismo dodatno ubrzali taj rast u godinama koje dolaze.“
Tokom WBD Upfront prezentacije na bini u Madison Square Gardenu, Džej-Bi Peret, predsednik i izvršni direktor za striming, i Kejsi Blojs, predsednik i izvršni direktor za HBO i Max sadržaj, otkrili su dodatne detalje o predstojećim promenama.
Džej-Bi Peret je rekao: „Nastavićemo da se fokusiramo na ono što nas čini jedinstvenim – ne sve za svakoga u domaćinstvu, već nešto posebno i kvalitetno za odrasle i porodice. To nije stvar mišljenja, niti je kontroverzno, naš program jednostavno ima drugačiji uticaj“.
Kejsi Blojs je dodao: „S obzirom na pravac kojim idemo i snažan zamah koji imamo, verujemo da HBO Max daleko bolje predstavlja našu aktuelnu ponudu korisnicima. To jasno komunicira našu neizgovorenu, ali jasnu poruku: da isporučujemo sadržaj koji se prepoznaje kao jedinstven i koji, kako smo govorili u HBO-u, vredi platiti“.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife
Foto: HBO MAX