
Martin Lindstrom − NAJBOLJI BREND EKSPERT NA SVETU U BEOGRADU
ARK Regional Branding Symposium – „Znanje koje možeš da iskoristiš.“
BEOGRAD, 12. MAJ 2018. – „Znanje koje možeš da iskoristiš“ slogan je prvog ARK
Regional Branding Symposium, a koji organizuje Udruženje „Brend Stručnjaka“ (BEA –
Branding Experts Association). Sa velikim zadovoljstvom obaveštavamo da je govornik
simpozijuma najveći svetski brend ekspert, saradnik Filipa Kotlera, Martin Lindstrom.
Simpozijum će biti održan u subotu, 12. maja od 11 časova u Opera & House Madlenianum (Glavna 32, Zemun, Beograd) za 500 odabranih delegata.
Pogledajte šta Martin kaže o svom dolasku u Srbiju ovde, a događaj na njegovoj mapi svetskih destinacija ovde. Ovde možete pogledati izjavu Filipa Kotlera vezanu za Martinov doprinos marketinškoj naučnoj disciplini i kvalitet njegovih predavanja, kojima je prisustvovao lično.
Martin Lindstrom je autor sedam svetskih bestselera iz oblasti brendiranja, među prvih 30 najmoćnijih ljudi na Forbsovoj listi, a ujedno i poštovan od strane klijenata i brendova kao ekspert koji specifičnim talentom biznis probleme pretvara u dobitke. Konsultant je kompanije LEGO od svoje dvanaeste godine, a Microsoft, Uniliver, Toshiba, Disney i American Express su samo neki brendovi na kojima je ostavio trag i svojim znanjem transformisao njihovo poslovanje.
Na ovom interaktivnom događaju, delegate će kroz četiri dinamična bloka predavanja voditi lično Lindstrom i to kroz jedinstven proces koji je godinama brusio, usavršavao i uspešno primenjivao u praksi. Tokom 8 sati, delegati će imati ekskluzivno pravo da taj proces nauče, razgovaraju lično sa Martinom i dobiju (besplatno) savete kako da unaprede svoje poslovanje.
Delegatima će biti omogućeno i da pošalju svoje poslovne probleme ili studije slučaja pre događaja kako bi Lindstrom neke od njih odabrao i na samom događaju obradio. Martin ovo znanje obično deli u okviru in house seminara, stoga je ARK jedinstvena prilika da region upije znanje koje nudi.
Brend i način na koji se on gradi je potreba svakog biznisa, pojedinca ili eksperta, stoga je ovaj događaj godine namenjen svima koji posluju na tržištu. Zato su među Lindstromovim klijentima i slušaocima:
● Fortune 500 kompanije;
● slavne ličnosti;
● startupi;
● umetnici;
● IT kompanije;
● revizorske kuće;
● univerziteti;
● državni organi;
● i koučing centri.
Ovo je projekat humanitarnog karaktera i deo profita se donira u dobrotvorne svrhe. Kompanije koje su odmah podržale ovaj događaju jesu: Alma Quattro, CARS Coaching, Direct Media Academy, Doncafe, The Coca-Cola Company, Zlatiborac, Dolce Tintolino. Ovim putem pozivamo sve zainteresovane kompanije da se priključe projektu kao sponzori ili kao delegati. Sve detaljne informacije o samoj prijavi i o događaju su dostupne na sajtu ARK Branding Symposium ( http://arksymposium.com/), a događaj i Beograd možete videti i na mapi na sajtu Martina Lindstroma ( https://www.martinlindstrom.com/travel-map/).
Izvor: BIZLife
Foto: Promo