Mama Shelter

„Mamin” ritam – ozbiljan rezultat

Na početku godine preuzeo je vođenje hotela „Mama Shelter Belgrade” i odmah postavio ritam: opušteno, ali strogo profesionalno. U razgovoru za BIZLife, Ivan Bastaja kaže da su mu najveći test bili tržišni potresi, ali da „Mama” i dalje raste. Branč je gradski ritual, terasa magnet za zalazak sunca i di-džej setove, a korporativni događaji specijalitet. Slede fokus na ljudima i osveženje enterijera, a proleće donosi novu „Maminu” energiju, najavljuje Bastaja.

  • Početkom godine ste preuzeli ulogu generalnog direktora. Kako ste se snašli u „Maminom” ritmu i šta vam je bio najveći izazov na početku?

U „Mamu” sam došao spreman – sa jasnom vizijom i planom kako želim da razvijamo hotel. Uz sjajan tim koji sam zatekao i nekoliko novih, podjednako ambicioznih kolega, nismo imali prepreke koje bih nazvao ozbiljnim izazovima. Najveći test svakako je bila nestabilna situacija u zemlji, koja je uticala na tržište u celini, ali i pored toga – „Mama Shelter” i dalje beleži rast i rezultate na koje smo ponosni.

  • „Mama Shelter” je više od hotela – to je mesto gde se radi, jede, pije, pleše. Kako uspevate da održite taj balans između opuštene atmosfere i ozbiljnog poslovanja?

Tanka je linija između „opuštenog” i „raspuštenog”. Naš zadatak je upravo da taj balans održimo. „Mama Shelter” je lajfstajl brend u okviru Accor grupe i sa sobom nosi energiju i dinamiku koja traži stalnu akciju – od čuvenog nedeljnog branča, preko nastupa uživo i di-džej setova, do raznih tematskih događaja. Sve to zahteva puno angažovanja celog tima, ali kada vidiš nasmejane goste koji se vraćaju, znaš da radiš pravu stvar – i to na pravi, opušten način.

Mama Shelter

  • Branč u „Mami” postao je gradski ritual. Kako je došlo do toga i zašto mislite da je toliko privukao Beograđane?

Branč je deo „Mama DNA” – tradicija svih hotela „Mama Shelter” širom sveta. U Beogradu je, već od prvog dana, postao hit, jer je doneo nešto novo i drugačije. Osam godina kasnije, i dalje je broj jedan u gradu. Ove sezone smo branč podelili na dva koncepta: Family brunch, sa predstavama i radionicama za naše najmlađe goste, i Dunch, za one koji žele da nedelju provedu uz di-džeja, mimozu i dobru energiju. Za svakog po nešto – baš kao kod MAME.

  • Vikendom se kod vas stalno nešto dešava – žurke, svirke, di-džej setovi… Koliko su ti događaji važni za imidž „Mama Sheltera”?

Zabava je deo našeg identiteta. Ove godine smo još više naglasili entertainment segment, jer smatramo da naša terasa ima neverovatan potencijal. Nema lepšeg pogleda na zalazak sunca u Beogradu! Kada se tome dodaju dobri di-džejevi i atmosfera koja se spontano stvori – dobijate provod koji se pamti. Tokom zime se selimo unutra, ali energija ostaje ista. Oktobar nam je već doneo odličnu atmosferu, a do kraja godine spremamo i tematske žurke, dok će Nova godina tradicionalno biti „All day long” žurka – od dnevnog di-džej seta do večernjeg benda, pa sve do jutra.

Mama Shelter

Stefan Jovanović

  • Sve više kompanija kod vas organizuje korporativne događaje. Kako izgleda ta saradnja i šta je ključno da i poslovni događaj ima onaj „Mamin” šarm?

Korporativni događaji su postali naša specijalnost. Godišnje organizujemo preko 50 zahtevnih događaja – od manjih proslava do velikih okupljanja sa više od 600 gostiju. Naša prednost je iskustvo i tim koji zna kako da svaki događaj oživi u „Maminom” stilu – opušteno, kreativno, ali uvek profesionalno. Veliki broj klijenata nam se vraća svake godine, što je najbolji dokaz da smo pronašli formulu koja funkcioniše.

  • Kako taj specifičan stil i energiju „Mama Sheltera” predstavljate gostima koji dolaze prvi put, bilo da su iz Srbije ili iz inostranstva?

Ko jednom dođe u „Mamu” – vraća se. Gosti vole šarenolikost, neformalnu atmosferu, ali i osećaj udobnosti i topline. Naši zaposleni imaju taj poseban pristup, prijateljski, bez distance, što stvara autentično iskustvo. I da, često čujem da su naši jastuci i dušeci najudobniji na kojima su ikada spavali – ozbiljno razmišljam da ih zaštitimo kao „Mamin” brend!

BIZLife gastro kutak: Gde na najbolji BRUNCH u Beogradu?

  • Kada pogledate naredni period, na čemu ćete najviše raditi kako biste sve dodatno unapredili?

Na ljudima – uvek. Naš tim je najveća vrednost koju imamo, a ključ uspeha je konstantan rad sa zaposlenima. Planiramo i osvežavanje enterijera, kako unutrašnjeg prostora tako i spoljašnjeg dela hotela – biće to pravo osveženje koje ćete videti već na proleće. A do tada, pozivam sve da nam se pridruže na nekoj od tematskih žurki, da uživaju u branču ili da, jednostavno, spoje sve to – i prespavaju u jednoj od naših soba. „Mama” zna najbolje. 

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: Stefan Jovanović

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE