Adam Petrović, JTI

„Make it bright“: Globalni program kompanije JTI koji inspiriše mlade lidere

„Make It Bright” je globalni program praksi koji je dizajnirala kompanija Japan Tobacco International (JTI) kako bi privukla talentovane i ambiciozne studente i pružila im jedinstvenu priliku za obrazovanje. Petodnevni program „Make It Bright (RE)bootcamp” koncipiran je kao globalno takmičenje za studente i one koji su nedavno diplomirali. Pored eksternih kandidata, na ovaj program mogu da se prijave i praktikanti iz kompanije JTI. Adam Petrović, praktikant u Sektoru za brend iz Odeljenja marketinga, podelio je sa BIZLifeom svoje iskustvo sa jedinstvenog programa koji, kroz radionice, treninge i mentorski rad, okuplja mlade talente iz celog sveta.

  • Kako ste dobili priliku da učestvujete u ovom programu? Koliko vas je bilo i iz kojih sve zemalja?

Sredinom ove godine započeo sam praksu u brend timu kompanije JTI. Za program „Make It Bright” čuo sam od svoje mentorke, koja me je savetovala da iskoristim ovu jedinstvenu priliku. Uslov za prijavu bilo je kreiranje videa u trajanju od dva minuta kojim je trebalo da se predstavimo i izrazimo kreativnost i svoju motivaciju za učestvovanje u ovom programu. Na moju sreću, bio sam jedan od pet izabranih kandidata iz kompanije JTI u celom svetu. Program je okupio 25 učesnika, od kojih je pet već u kompaniji i dva eksterna učesnika, iz različitih delova sveta – od Španije, Portugala i Italije, preko Kazahstana i Gruzije, pa sve do Meksika i, naravno, Srbije.

  • Od čega se sastojao program u Londonu?

Program je trajao jednu radnu nedelju i sastojao se od niza radionica i predavanja, kao i timskih sesija, gde je svaki tim imao vremena da radi na svom projektu i primeni prethodno dobijeno znanje uz pomoć mentorâ koje nam je dodelio JTI. Naravno, imali smo i slobodno vreme da istražujemo London.
Na kraju programa smo imali prezentaciju, gde je svaki tim prikazao svoj projekat pred žirijem i ostalim timovima.

Na moju sreću, bio sam jedan od pet izabranih kandidata iz kompanije JTI u celom svetu

  • Šta ćete primeniti u svom budućem radu od toga što ste naučili kroz ovaj program?

Kroz „Make It Bright” naučio sam koliko su važni timski rad i efikasna komunikacija unutar tima. Shvatio sam značaj dobre organizacije i postavljanja prioriteta. Ono što mi je posebno drago jeste da sam, nakon dolaska iz Londona, imao priliku da predstavim našu ideju menadžmentskom timu, gde se izrodio pilot-projekat, te je tako ideja mog tima iz Londona ugledala svetlost dana. Kao rezultat, organizovali smo Dan otvorenih vrata u našoj fabrici u Senti, gde je oko 30 studenata upoznalo procese proizvodnje duvana – od semena do finalnog proizvoda, kao i japansku poslovnu filozofiju – kaizen, koja doprinosi unapređenju efikasnosti i produktivnosti procesa. Kao prva fabrika u Srbiji koja je u potpunosti implementirala principe ove filozofije, JTI je postavio standard u kontinuiranom unapređenju poslovnih procesa.

  • Šta vam se najviše dopalo u Londonu? Ima li nešto što ne valja? Po čemu je Beograd bolji grad za život?

Najviše mi se dopala energija Londona i raznovrsnost koju grad nudi. Svaki deo grada ima svoju priču, od istorijskih znamenitosti do modernih četvrti. Saobraćaj je dosta sporiji, sto ne ostavlja utisak žurbe. Veliki utisak je na mene ostavilo pozorište, njihova dramska scena – to treba videti.

Beograd mi je bliži srcu, jer pored toga sto sam tu odrastao, ljudi su srdačni, hrana je bolja i grad ima specifičan duh i energiju koja se teško može pronaći negde drugde.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: Dragan Jovanović

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE