Lojalnost je na ceni

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lojalnost je na ceni

    Piše: Aleksandra Velimirović Janakievski, osnivač i direktor modnog brenda Belgrade Workshop i discipline Modni koučing

    Lojalnost je termin koji najčešće vezujemo za poslovne odnose ali čak i u tim okvirima razlikujemo  više vrsta; zaposlenih prema kompaniji, klijenata prema brendu, korisnika prema pružaocu usluga itd. Istina je da je lojalnost uvek dvosmerna ulica, dakle gradi se na osnovu dugotrajnijeg odnosa uzajamnog poverenja  i svesti da ste sa drugom stranom uvek u Win Win poziciji, odnosno da ste deo realizacije obostranog interesa kao i da sa obe strane postoji dobra namera .

    Potrošači za svoju vernost očekuju odredjene pogodnosti. Zbog toga se brojni brendovi, kompanije pa i mali proizvodjači i pružaoci usluga  trude da svojim promotivnim aktivnostima i politikom cena motivišu klijente da im ostanu privrženi.

    Modna industrija nije izuzetak pa tako verni kupci dobijaju mogućnost da svoj stil oblikuju po povlašćenim uslovima .

    Šta to u praksi znači i zašto je dobro?

    Dama koja je vlasnica Loyality kartice može, u zavisnosti od politike firme, imati popuste na predsezonu, modele iz starih i novih kolekcija, mogućnost da dobije proizvode iz Limited edition linija, posebne pogodnosti na dan svog rodjendana ili poklone prilikom nekih posebnih akcija.

    Važno je primetiti da korist koju klijentkinja ostvaruje nije samo materijalne prirode – u pitanju je odnos poverenja. Ako se vezala za neki modni brend poznaje njegov asortiman, modele, stil koji promoviše, naviknuta je na  odredjeni kvalitet dizajna, izrade, konfekcijske veličine. Mogućnost kombinovanja je veća tako da ovaj odnos podrazumeva ne samo uštedu novca nego i vremena.

    Može se dogodit da ste član Loyality kluba brenda koji vam, osim akcija nudi mogućnost učešća na pojedinim društvenim dogadjajima, prezentacijama, revijama, radionicama ili foto sesijama. Na ovaj način možete obogatiti svoj društveni život i povećati krug ljudi sa kojima delite slična interesovanja.

    Poenta cele priče je da osetite da neko brine o vama i vašim potrebama što u današnje vreme kada je neizvesnost naša najizvesnija realnost može delovati prilično umirujuće. Uprkos cinizmu kome su mnogi skloni jasno je da se vernost ipak isplati.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE