Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lidl u Sloveniji najmanje reklamira domaće

    Nemački Lidl u Sloveniji najmanje reklamira slovenačke proizvode, pokazalo je istraživanje među trgovačkim lancima u toj zemlji.

    Prehrambene proizvode iz svoje ponude kao „slovenačke“ najviše reklamira domaći trgovački lanac Tuš, a najmanje nemački Lidl, pokazalo je istraživanje kojim su u Sloveniji više meseci pratili oglasne kampanje šest velikih trgovačkih lanaca.

    Analizu je naručio Jože Podgoršek, prvi imenovani zaštitnik odnosa u prehrambenom lancu.

    Reč je o kontrolnom mehanizmu koji prati „poštenost“ odnosa trgovaca i dobavljača hrane, a uspostavilo ga je pre dve godine Ministarstvo za poljoprivredu.

    Pokazalo se da je Tuš čak u 58,5 posto slučajeva reklamirao slovenačke proizvode, a odnos je potpuno drugačiji kod Hoffera i Leclerca, a naročito kod Lidla koji je za promociju slovenačkih artikala namenio samo 13,4 posto oglasnog prostora.

    Izvor: Poslovni.hr

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE