Lidl u Sloveniji najmanje reklamira domaće
Nemački Lidl u Sloveniji najmanje reklamira slovenačke proizvode, pokazalo je istraživanje među trgovačkim lancima u toj zemlji.
Prehrambene proizvode iz svoje ponude kao „slovenačke“ najviše reklamira domaći trgovački lanac Tuš, a najmanje nemački Lidl, pokazalo je istraživanje kojim su u Sloveniji više meseci pratili oglasne kampanje šest velikih trgovačkih lanaca.
Analizu je naručio Jože Podgoršek, prvi imenovani zaštitnik odnosa u prehrambenom lancu.
Reč je o kontrolnom mehanizmu koji prati „poštenost“ odnosa trgovaca i dobavljača hrane, a uspostavilo ga je pre dve godine Ministarstvo za poljoprivredu.
Pokazalo se da je Tuš čak u 58,5 posto slučajeva reklamirao slovenačke proizvode, a odnos je potpuno drugačiji kod Hoffera i Leclerca, a naročito kod Lidla koji je za promociju slovenačkih artikala namenio samo 13,4 posto oglasnog prostora.
Izvor: Poslovni.hr