Dani komunikacija

Legenda iza Ryanairovog nemilosrdnog pristupa mrežama dolazi na Dane komunikacija!

Je l kupac uvek u pravu? U vremenu kada se komunikacija brendova često svodi na generalne i bezlične korporativne fraze, pravo je pitanje: kako se istaći i pomeriti granice, a odgovor na ovogodišnje Dane komunikacija donosi Michael Corcoran, jedan od najpoznatijih (i najduhovitijih) digitalnih stratega današnjice, koji je redefinisao način na koji brendovi komuniciraju na društvenim mrežama. Internet’s savviest troll, kako ga je nazvao Daily Mail, svetu najpoznatiji kao voditelj društvenih mreža aviokompanije Ryanair, stiže u Rovinj na festival tržišnih komunikacija koji će se održati od 15. do 18. maja.

Izgradio je najbeskompromisniji glas jednog velikog brenda na internetu: njegov nekonvencionalni pristup, baziran na britkom humoru i oštroj komunikaciji, doneo je Ryanairu viralni uspeh i više od 2,5 miliona pratitelja samo na TikToku. Umesto uobičajenih korporativnih odgovora, Michael i njegov tim odlučili su provocirati, zabavljati i ponekad hrabro ismejavati korisnike – pa je upravo ta strategija stvorila jednu od najprepoznatljivijih digitalnih prisutnosti na društvenim mrežama među brendovima, koju brojni besramno (i često bezuspešno) nastoje da oponašaju. Danas kroz svoju konsultantsku kompaniju Frankly savetuje kompanije kako da razmišljaju drugačije i koristiti društvene mreže na inovativan način.

Znate li šta je ekonometrija pažnje? Odgovor vas čeka na Danima komunikacija

Njegovo predavanje Be on Social without Being on Social donosi novu perspektivu uloge i važnosti društvenih mreža u poslovanju. Ako mislite da je sve u broju objava i algoritamskim trikovima, razmislite ponovno. Michael će vam pokazati kako brendovi mogu ostvariti uticaj bez pukog praćenja trendova i trošenja budžeta na besmislen sadržaj. Primerima i strategijama otkriće kako se istaći, izbeći zamku korporativne generičnosti i koristiti društvene mreže za stvaranje prave poslovne vrednosti. Naravno, pritom će se dotaknuti i legendarne priče o Ryanairu.

„Svi govore o autentičnosti na društvenim mrežama, ali malo ko ima hrabrosti za to. Ryanair je dokazao da brutalna iskrenost i algoritmi idu ruku pod ruku, a Michael Corcoran dolazi na DK kako bi nas podsetio – ili si relevantan ili si nevidljiv, poručila je Anđela Buljan Šiber, članica organizacijskog odbora festivala.

Osim praktičnih saveta i strategija, Corcoran će podeliti i priče iz svoje bogate karijere, a na glavnoj će bini Dana komunikacija otkriti kako se nositi s kriznim situacijama, izgraditi vernu zajednicu i istovremeno se zabaviti dok oblikujete digitalni identitet svog brenda. Njegovo predavanje biće prava poslastica za sve koji žele da razmišljaju izvan okvira i pretvore svoje društvene mreže u nezaobilazan komunikacioni kanal.

Corcoran će se na glavnoj festivalskoj bini pridružiti slavnoj humanoidnoj veštačkoj inteligenciji Sophiji; najinovativnijem CMO-u na svetu prema Business Insideru i osvajaču više od 200 nagrada Cannesa Lionsa Fernandu MachaduKaren Nelson-Field, vodećoj svetskoj ekspertkinji za ekonomiju pažnje i najobjavljivanijoj autorki na WARC-u; kao i Blairu Ennsu, najvećem svetskom autoritetu za prodaju i pricing kreativnih usluga, a organizatori su najavili moćan line-up s liderima iz Hrvatske i svijeta koji će gostovati u programu jednog od najvažnijih događaja na ovim prostorima za sve koji se bave kreativnošću i komunikacijama.

Dani komunikacija i ove godine u Rovinju okupljaju najinovativnije, najhrabrije i najuticajnije umove globalne kreativne industrije – one koji ne žele da igraju po starim pravilima, već žele da redefinišu budućnost tržišnih komunikacija.

Svi  koji žele biti deo ovog posebnog iskustva od 15. do 18. maja u Rovinju, informacije o učestvovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife

Foto: Promo

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE