Koliko da se sredim?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Koliko da se sredim?

    Potreba za lepim izvire iz svakog ljudskog bića. Naravno, pojam lepog varira u zavisnosti od kulturoliških, geografskih, socijalnih, intelektualnih i mnogih drugih razlika. Ono što je svima zajedničko jeste težnja da, u okviru svog sistema vrednosti ovu potrebu i zadovolje. Savremeno društvo stavilo je lepo kao i mnoge druge apstraktne pojmove u službu profita tako da visoko estetizovani prikazi potrošačkih dobara imaju cilj da nas navedu da ista i konzumiramo.

    Kod određenog broja potrošača stvara se kontra efekat što se ogleda u manjoj ili većoj nezainteresovanosti za praćenje trendova.

    Trendovi koji promovišu garderobu, asesoare, frizuru, šminku, uopšte sve što se odnosi na modnu i industriju lepote verovatno su među najzastupljenijima. Prosečnoj ženi, koja samo želi da izgleda lepo ali ne i da bude opterećena modom ovo može predstavljati obavezu i povod za razne nedoumice.

    Zato neke dame bojažljivo pa i nevoljno pristupaju oblikovanju sopstvenog stila jer strahuju da će ih jedna ili druga polarizovana grupa pogrešno vrednovati. Kao i u svemu, važno je zauzeti stav i preuzeti odgovornost za svoje izbore.

    Naravno da ćemo se uvek bolje osećati ako smo zadovoljni svojim odrazom u ogledalu bez obzira na trenutnu situaciju. Pošto se krećemo među drugim jedinkama svakodnevno ulazimo u različite uzajamne odnose. Radi bolje komunikacije i interakcije dobro je držati na umu društveni aspekt odevanja, odnosno prilagoditi ga trenutnim prilikama i situacijama.

    Često se pitamo u kojoj meri se pozabaviti svojim izgledom. Prateći ono što nam se ON i OFF LINE servira čini nam se da trčimo unapred izgubljenu trku, da nikad nećemo biti toliko doterane, negovane, elegantne, poželjne, trendy… kao što nam se prezentuje.

    I ne treba da budemo! Trendovi su samo smernice koje služe da nas inspirišu i pomognu u stvaranju ličnog izraza bez obaveze da ih slepo pratimo.

    Možda je od svega najbitnije da ravnomerno rasporedimo pažnju koju smo odlučile da posvetimo svom izgledu. Šta to u praksi znači? Da odeća, šminka, frizura i ostali elementi izgleda budu usaglašeni. Elegantna haljina i obuća ne trpe zapuštenu kosu i kožu. Ako se odlučite za manikir „za sve pare“, sa  gelovima i cirkonima ostanite dosledni i u izboru garderobe.

    Svom vizuelnom izdanju posvetite onoliko pažnje koliko ste u datom trenutku spremni pa još malo preko toga. Onoliko koliko je potrebno da dobijete polet umesto da izgubite volju i hrabrost. To je kao rekreacija, bolje je vežbati svaki dan po malo nego zapeti pa odustati posle par dana.

    Postavite sebi povremene izazove, jednom nedeljno uvedite neku promenu , npr, novu boju karmina, neuobičajene čarape, bluzu u boji koju inače ne nosite, nov način šminkanja, kaiš ili nakit koji ste iščeprkali iz starog kofera,  povremeno dopustite svom frizeru da vas drugačije ošiša ili makar isfenira.

    Vaš izgled ste Vi, sa svim onim što znate, osećate i mislite zato radite na njemu sa radoznalošću, zahvalnošću i uživanjem. Neka to za vas postane zabava i igra jer bez opterećenja postižemo najbolje rezultate!

    Piše: Aleksandra Velimirović Janakievski, osnivač i direktor modnog brenda Belgrade Workshop i discipline Modni koučing

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE