Starbaks kafa

Kinezi više vole lokalne brendove nego Starbucks

Američki lanac kafeterija Starbaks razmatra različite opcije za unapređenje svog biznisa u Kini među kojima je i prodaja udela u poslovanju u toj zemlji, prenosi Blumberg pozivajući se na anonimne upućene izvore.

Firma trenutno procenjuje interesovanje lokalnih kineskih partnera za kupovinu udela u poslovanju, dodaju izvori.

Američka kompanija za upravljanje investicijama Eliot investment menadžment pritiska Starbaks da revidira svoje poslovanje u Kini i time poveća profit.

U prethodnim godinama su kompanije Mekdonalds i Jam brends, vlasnik restorana brze hrane KFC i Pica hat, izdvojile svoje kineske operacije i prodale svoje udele u biznisu kako bi ostvarile veći rast u Kini i bolje zadovoljili lokalne ukuse.

Starbaks je u Kini, na svom drugom najvećem tržištu, u prethodnoj fiskalnoj godini ostvario oko tri milijarde dolara neto prihoda i povećao broj prodavnica za 12 odsto, ali njegovu poziciju sve više ugrožavaju lokalne kafeterije kao što je Lakin kofi, dodaje njujorška agencija.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: Politika, Tanjug

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE