Otvaranje 100. Karcher centra u NS

Kärcher pojačava prisustvo u Srbiji: Otvorili su svoj treći centar

Kompanija Kärcher, lider u industriji uređaja za čišćenje, otvorila je svoj treći centar u Srbiji, koji je ujedno i 100. u istočnoj Evropi, čime dodatno učvršćuje svoje prisustvo na lokalnom tržištu. Otvaranje ovog centra u Novom Sadu predstavlja značajan korak u strategiji širenja i modernizacije usluga, omogućavajući brži pristup proizvodima, tehničku podršku i inovativna rešenja korisnicima u Vojvodini. 

Suzana Dubajić, direktorka kompanije Kärcher u Srbiji, za magazin BIZLife govori o značaju ovog centra i daljim planovima kompanije.

Kako otvaranje 100. Kärcher centra u istočnoj Evropi, a trećeg u Srbiji, utiče na vašu strategiju širenja i modernizacije usluga na lokalnom tržištu?

‒ Otvaranje Kärcher centra u Novom Sadu značajno doprinosi jačanju naše prisutnosti, posebno u Vojvodini. Novi centar omogućava brži pristup našim proizvodima i nudi još snažniju tehničku podršku za lokalne korisnike i partnere.

Pružanje konkretne pomoći našim klijentima kroz obuke i savetovanja ono je na šta se fokusiramo. Time olakšavamo primenu Kärcher rešenja i stvaramo dugoročne odnose na tržištu.

Koje su specifične inovacije i najnovije tehnologije za čišćenje dostupne u novom centru u Novom Sadu i kako će one unaprediti korisničko iskustvo?

‒ Novi centar u Novom Sadu nudi najsavremenije uređaje Kärcher, uključujući mašine sa režimom eco!efficiency. Korišćenjem ovih uređaja, kao i uređaja sa opcijama daljinske aplikacije, značajno se smanjuje potrošnja energije i vode. Naši najnoviji sistemi za čišćenje ne samo da su efikasniji već su i ekološki prihvatljiviji. Takođe, u našem novom centru možemo ponuditi interaktivne demonstracije proizvoda, omogućavajući korisnicima da se direktno upoznaju sa tehnologijama i zaista dožive lakoću čišćenja uKärcher.

Svečano otvaranje 100. Karcher centra u Novom Sadu

Svečano otvaranje 100. Karcher centra u Novom Sadu

Koliko je za strategiju poslovanja kompanije Kärcher u Srbiji važna povezanost sa lokalnim kupcima i partnerima?

‒ Za Kärcher je ključno da ostane povezan sa lokalnim kupcima i partnerima, jer se trudimo da razumemo specifične potrebe našeg tržišta. Kroz stalnu komunikaciju sa našim partnerima i povratne informacije od korisnika, možemo da prilagodimo naše proizvode i usluge kako bi bili što efikasniji i pristupačniji. Ovaj dvosmerni odnos pomaže nam da održimo visoke standarde i ostanemo lideri u industriji, kako globalno tako i lokalno.

Suzana Dubajić, generalna direktorka Karcher Srbija i Hartmut Jenner, generalni direktor Kärcher-a

Suzana Dubajić, generalna direktorka Karcher Srbija i Hartmut Jenner, generalni direktor Kärcher-a

Kako vidite dalji razvoj mreže centara Kärcher u Srbiji i istočnoj Evropi? Koji su vam planovi za budućnost?

‒ Nastavićemo da širimo našu mrežu kako u Srbiji tako i na teritoriji Crne Gore. Naš cilj je da u narednim godinama otvorimo još nekoliko Kärcher centara u ključnim gradovima kako bismo povećali dostupnost naših proizvoda i usluga. Takođe, planiramo da unapredimo korisničko iskustvo kroz digitalizaciju usluga, kao što su onlajn saveti i programi lojalnosti za redovne kupce. Fokus će biti na inovacijama koje olakšavaju svakodnevno poslovanje naših korisnika.

Koliko je employer branding važan za vašu kompaniju i na koji način Kärcher privlači i zadržava kvalitetnu radnu snagu u Srbiji?

‒ Employer branding ima važnu ulogu u Kärcheru, jer znamo da su naši zaposleni temelj našeg uspeha. Većina našeg tima je sa nama od osnivanja firme, što pokazuje koliko je važno razumeti potrebe zaposlenih i napraviti kvalitetno radno okruženje. Fokusiramo se na pružanje konkretnih benefita koji omogućavaju balans između poslovnog i privatnog života. Smatramo da je od suštinske važnosti da se ljudi osećaju dobro na poslu, uz stalne prilike za razvoj i atmosferu koja podstiče saradnju i inovativnost.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife Magazin

Foto: Kärcher

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE