Kako „uspeh preko noći“ zaista izgleda?
BUM! Tako nama izgleda uspeh nekog brenda, pojedinca ili kompanije. Kao da se desio odjednom, kao da ga je pogodila strela sreće, pa se pitamo – a kada će nas?
Istina je drugačija. Neko je prolio mnogo suza i znoja, neko je iza sebe ostavio mnogo neprospavanih noći, propalih odnosa, pretrpeo mnogo šamara i progutao bezbroj knedli da bi se našao tu gde jeste.
Primer broj 1: Grickalice „KIND“
Daniejl Labecki (Daniel Lubetzky) osnivač je i CEO zdravih grickalica „KIND“. Počeo je da radi u industriji prirodne ishrane 1990. godine.
U jednom intervjuu za strane medije je rekao:
„Svuda čujem – vau, „KIND“ to je takav vrtoglavi uspeh, desio se preko noći! Ali to je nešto najdalje od istine što postoji!
Bilo je potrebno 15 godina da brend „KIND“ počne da ide uzlaznom linijom. I mogu da vam kažem da je veoma važno da ako pratite svoje snove, ne odustajete suviše rano… Dosta toga je sreća, ali dosta je i upornost, izdržljivost, sposobnost da se uči iz grešaka i da se sledećeg puta uradi ispravna stvar.
Ali, jednom kada ste sigurni da ste na pravom putu, niko više ne može da vas zaustavi. Nikakva sumnja više ne može da vam se nađe na putu.“
Do sada, prodato je preko milijardu grickalica ovog brenda, širom sveta.
Primer broj 2: Pokemon GO
Igru zasnovanu na skupljanju virtuelnih stvorenja u realnosti, stvorile su dve kompanije – čuveni Nintendo i manje čuven, ali ništa manje važan Niantic. Nastao kao interni startap Gugla, što će se ispostaviti kao jedan od važnijih faktora tehničkog uspeha aplikacije – omogućio im je da izgrade igru koja ima visokokvalitetne mape i navigaciju.
CEO Niantica, Džon Henke prethodno je osnovao kompaniju Keyhole koju je Gugl kupio 2004. godine, pomogavši im da izgrade „Google Earth“ i mape kakve poznajemo danas. U intervjuu za Mashable, Henke je izjavio da je ispravno mapiranje bilo ključno za izgradnju Pokemon Go-a:
„Dosta nas je radilo na Google mapama i Google Earthu mnogo, mnogo godina, tako da nam je stalo do toga da mape budu dobre,“
piše sajt Startit.com
Ovaj sajt dalje piše da njihova prethodna igra iz 2011. godine, Ingress, nije dostigla zapaženi uspeh, ali im jeste pomogla da izgrade bazu lokacija na kojima se danas mogu naći pokemoni, pokestopovi ili vežbaonica za sve koji žele da treniraju svoje pokemone.
Dakle, stručnjaci su godinama unosili i usavršavali bazu lokacija i ostalih detalja.
Da li i dalje verujete u uspeh preko noći?
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay
Piše: N.V.