
Kako rešiti problem? Design Thinking – igra s kartama
Igra „Kako rešiti problem” osmišljena je sa ciljem da pojedincima, grupama i kompanijama pomogne u učenju Design Thinking metodologije. Primetili smo da je jedan od glavnih problema pri učenju Design Thinking metodologije u grupama taj što grupe ne uspevaju dovoljno da divergiraju – da idu široko u tumačenje problema, kao i problem sa širinom predlaganja rešenja. Iz tog razloga je nastala ova igra, koja će primorati igrače da igraju u okolnostima nasumičnih ograničenja, što će, verujemo, doprineti širini pogleda na stvari, koja se nalazi u osnovi Design Thinking metodologije.
Idealno, igra se igra u grupama (najviše šest članova po grupi, najviše 20 grupa). Igra je zamišljena tako da timovi na osnovu nasumično dobijenih karata kreiraju proizvod ili uslugu.
Igru možete istraživati i sami. Svaki tim dobija nasumičnu ciljnu grupu za koju će kreirati proizvod. Dobija se nasumičan cilj korisnika – odnosno cilj ili rezultat koji ciljna grupa želi da postigne. Zatim, grupa dobija nasumičan problem – neki problem iz palete uobičajenih problema koje ljudi imaju sa proizvodima ili uslugama. Zatim, u svoje rešenje ćete morati da uključite unapređenje – dimenziju iskustva za koju ciljna grupa misli da će joj doneti bolje korisničko iskustvo. Na kraju, svoje rešenje ćete morati da osmislite u formatu datom na karti „Šta kada bi rešenje?”. Poslednju kartu shvatite kao najteži nivo primene Design Thinkinga.
Ova igra je namenjena kompanijama, timovima, startapima, pojedincima, studentima i fakultetima. Njen cilj je rešavanje praktičnih problema, unapređenje korisničkog iskustva, generisanje novih koncepata, razumevanje ciljnih grupa, kao i divergiranje i konvergiranje.
Igru potražite na finesa.rs, kao i u knjižari Finesa, u Krunskoj 36, u Beogradu.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: Finesa