Kako je pandemija „poslala“ poslovno odelo u zaborav

Sve češće opcije rada od kuće usled pandemije nametnule su i nove navike u poslovnom životu i oblačenju. Tako je jedna od “žrtvi” povećanja broja onih koji su otišli na rad od kuće od početka pandemije korona virusa pre dve godine i tradicionalno muško poslovno odelo.

Kancelarija za nacionalnu statistiku u Velikoj Britaniji saopštila je da je promena u obrascima rada značila da odelo više nije jedno od 700 reprezentativnih roba i usluga odabranih za merenje troškova života u Velikoj Britaniji, prenosi Gardijan.

Potrošačka korpa za 2022. beleži zanimljive promene, sa uticajem pandemije koje su evidentne u kupovnim navikama.

Poslovno odelo zamenio svečani sako i blejzer

S obzirom da mnogi ljudi i dalje rade od kuće, potražnja za formalnijom odećom nastavlja da opada.

Dakle, muška odela nestaju iz korpe i zamenjuju ih svečani sako ili blejzer.

Nije prerpelo samo poslovno odelo, takođe sa ove liste nestale su i krofne koje su sada zamenjene paketima kolača.

Neki artikli su ove godine ipak dodati u potrošačku korpu, što takođe odražava promene u načinu života od početka pandemije.

Među njima su antibakterijske maramice, sportske majice, i ogrlice za pse i mačke, ali I pametni satovi I tegovi za vežbanje budući da je pandemija u prvi plan pogurala korišćenje antibakterijskih maramica I gelova, ali i više vežbanja i udomljavanje kućnih ljubimaca.

Konzervirani pasulj, sočivo prvi put su se našli na spisku namirnica koje se više traže i to pokazuje da sve više njih se okreće vegetarijsnkoj ili zdravijoj ishrani i širenju svesti o zdravlju.

 

 

Izvor: BIZLife

Foto: Pixabay

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE