Kako je lična potreba stvorila revoluciju u nezi kože?
Brend Skintegra, koji je nastao iz lične potrebe za pronalaženjem efikasnih ali nežnih rešenja za problematičnu i osetljivu kožu, korisnicima pruža idealan balans između efikasnosti i pažljive nege, ističe u razgovoru za BIZLife Jelena Skendžić Ratkajec, vlasnica kompanije Creaticon.
Sa druge strane, sestrinski brend Skinlick, koji je, takođe, razvijen u Creaticonu, nudi zabavan i moderan pristup nezi kože, napominje naša sagovornica i dodaje da ta kompanija ostaje posvećena veganskim i cruelty-free principima, usmeravajući se ka održivom rastu.
- Kako je nastao brend Skintegra i šta je inspirisalo njegovo pokretanje?
Skintegra je nastala iz duboke potrebe da se reši problem s kojim se toliko nas svakodnevno suočava – briga o koži koja zahteva efikasne, a opet nežne formule. Kao strastveni zaljubljenik u dermatološka pitanja, zbog celog života provedenog u borbi sa sopstvenom problematičnom i osetljivom kožom, frustriralo me je odsustvo proizvoda koji istovremeno nude naučno potkrepljena rešenja i delikatnu negu za osetljivu kožu. Ideja je bila stvoriti liniju proizvoda koja pruža balans između efikasnosti i nežnosti, oslanjajući se na dermatološke principe, ali prilagođene svakodnevnoj upotrebi.
Najveća inspiracija za Skintegru bio mi je izazov s kojim su mnogi od nas suočeni – pronalaženje proizvoda koji stvarno rešavaju probleme s kožom, a da pritom ne iritiraju kožu. Kroz razvoj Skintegre pažljivo smo slušali naše korisnike i njihove potrebe, što je dodatno inspirisalo stvaranje ciljanih rešenja koja odgovaraju na izazove kao što su akne, osetljivost kože, hiperpigmentacija i sl. Za mene je Skintegra više od brenda – to je zajednica koja podstiče dijalog između nauke i nege i upravo taj dijalog nas čini inovativnima.
- Skintegra se sada širi na srpsko tržište. Koji su glavni izazovi i očekivanja u ovom koraku?
Širenje na novo tržište uvek donosi izazove, ali ono što nas posebno raduje kod ulaska na srpsko tržište jeste prilika da našim proizvodima ponudimo rešenja za kožu koja su zasnovana na nauci i praktičnim problemima korisnika kozmetike. Verujemo da svaka nova regija donosi svoje, specifične potrebe i izazove u nezi kože, te smo fokusirani na edukaciju tržišta o tome kako pravilno koristiti naše proizvode za najbolje rezultate.
Jedan od glavnih izazova u Srbiji, kao i na svakom novom tržištu, jeste razumevanje lokalnih preferencija, navika i očekivanja kada je u pitanju nega kože. Znamo da postoji snažan interes za visokokvalitetne, dermatološki osmišljene proizvode, ali isto tako smo svesni da moramo prilagoditi pristup kako bismo se opravdano istakli u konkurenciji i zadobili poverenje korisnika. Očekujemo da će edukacija igrati ključnu ulogu u našem uspehu – želimo da naši korisnici shvate kako naučna osnova proizvoda omogućava rešavanje njihovih specifičnih problema.
- Kako planirate da razvijete i promovišete lokalni veb-šop u Srbiji i koja su vaša očekivanja od ovog kanala prodaje?
Lokalni veb-šop je ključan za našu strategiju širenja. U digitalnom dobu veb-šop nije samo prodajni kanal, već i platforma za edukaciju i izgradnju zajednice. Naša strategija je usmerena na stvaranje prostora gde će korisnici moći lako da dođu do informacija o našim proizvodima, ali i da nauče kako najbolje da brinu o svojoj koži. Planiramo da uključimo detaljne vodiče, članke i odgovore na najčešća pitanja kako bismo edukovali korisnike o pravim načinima nege kože.
Očekujemo da će veb-šop biti ključna platforma za povezivanje sa srpskim potrošačima, pogotovo što sve više ljudi preferira onlajn kupovinu zbog jednostavnosti i praktičnosti. Naša očekivanja su velika, ali realistična – verujemo da će dobro osmišljen digitalni kanal doneti ne samo prodaju već i dugoročne odnose sa kupcima koji cene naš naučni pristup nezi kože.
- Osim u veb-šopu, proizvodi će se naći u apotekama i drogerijama. Kako ćete uspostaviti ravnotežu između različitih kanala prodaje?
Naš cilj je postizanje sinergije između onlajn i oflajn kanala. Dok je veb-šop savršen za detaljnu edukaciju i personalizovanu kupovinu, apoteke i drogerije omogućavaju neposredan kontakt sa proizvodima, što je mnogima važno prilikom donošenja odluke o kupovini. Posebno cenimo partnerstvo sa farmaceutima, koji mogu preporučiti proizvode, jer verujemo da njihova stručnost dodatno naglašava naučnu pozadinu naših formulacija. Farmaceuti su kreatori naših formulacija i svi naši proizvodi zasnovani su na načelima evropske farmakopeje.
Balans između tih kanala postižemo tako što osiguravamo konzistentnost u porukama koje šaljemo – bez obzira na to da li naši korisnici kupuju onlajn ili oflajn, želimo da uvek dobiju najbolji kvalitet kroz naše proizvode.
- Možete li predstaviti sestrinski brend Skinlick i kako se on razlikuje od Skintegre?
Skinlick je naša posveta hrabroj, svežoj i zabavnoj strani nege kože. Dok je Skintegra fokusirana na ozbiljna dermatološka rešenja, Skinlick donosi proizvode koji neguju kožu kroz modernu i vibrantnu filozofiju. Njegova glavna misija je pružiti zadovoljstvo u svakodnevnim rutinama kroz proizvode koji su vizuelno privlačni, teksturama zanimljivi i sveži, a opet visoko efikasni.
Razlika je, naravno, i u pozicioniranju. Proizvodi Skinlick su dizajnirani za one koji žele da uživaju u nezi kože na inovativan način, bez kompromisa na efikasnosti. Zamišljeni su kao odgovor na želje mlađe generacije, koja se sve više zanima za svet nege kože, ali traži nešto što je autentično, moderno i drugačije.
- Skintegra i Skinlick su već prisutni u nekoliko evropskih zemalja. Da li ste zadovoljni generalnim uspehom kompanije Creaticon na tim tržištima?
Apsolutno! Ponosni smo na uspeh koji smo postigli, ali uvek postoji prostor za rast i poboljšanje. Naša prisutnost i održivost na evropskim tržištima pokazale su da postoji stvarna potreba za naučno potkrepljenim, veganskim i cruelty-free proizvodima. Osim toga, naš pristup edukaciji i transparentnosti u komunikaciji sa korisnicima doprinosi dugoročnom poverenju i lojalnosti kupaca, što je ključ za održivi rast.
Zadovoljstvo je gledati kako naša zajednica raste i kako naši proizvodi postaju deo svakodnevnih rutina mnogih ljudi širom Evrope. To nam daje dodatnu motivaciju da nastavimo sa inovacijama i širenjem.
- Proizvodi Creaticon su potpuno veganski i cruelty-free, čime aktivno podržavate društvenu zajednicu. Kako se ta posvećenost odražava na vaše poslovanje i percepciju brenda među kupcima?
Ova posvećenost nije samo trend, već naš temeljni princip od prvog dana. Biti veganski i cruelty-free podrazumeva odgovornost prema životnoj sredini, životinjama i našim kupcima. Održivost je nešto u šta verujemo, a smatram i da je budućnost industrije nege i lepote. Ova posvećenost utiče na svaki aspekt našeg poslovanja – od odabira sastojaka do načina na koji komuniciramo sa kupcima.
Naši kupci cene što nisu primorani da biraju između etičnosti i efikasnosti. Transparentnost o tome kako proizvodimo naše formule i kako biramo sastojke stvara dublju povezanost sa našom publikom. Verujem da se zbog toga ističemo – naši proizvodi ne samo da deluju već i nose snažnu poruku o etičnosti, odgovornosti i inovaciji.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: Matej Dokić