
Kako je lanac brze hrane DUPLIRAO PRODAJU preko aplikacije?
Nekoliko lanaca brze hrane uspelo je da uspostavi lojalnu i odanu bazu obožavalaca širom sveta, a jedan od njih je i američki Tako Bel (Taco Bell).
Zbog toga je na jednogodišnjicu pokretanja programa „Taco Bell Rewards“, kompanija rešila da se oduži kupcima u velikom stilu – sa godinu dana besplatnih takosa.
Komoanija je omogućila svim korisnicima koji su upisani u nagradni program kompanije da skeniraju bar kod na svom računu od bilo koje kupovine u aplikaciji Tako Bel, a zatim su dobijali ulazni kod za osvajanje besplatnih takosa za celu godinu.
Nagrada je namenjena za 100 nasumično izabranih korisnika.
Kompanija kaže da je prodaja putem aplikacije porasla za 90% od pokretanja programa prošle godine, pri čemu se registracija novih članova povećala za pet puta u odnosu na jul 2020.
Razlog zašto je kompanija postigla takav uspeh sa svojom aplikacijom delom je i zbog činjenice da članovi mogu pristupiti određenim stavkama menija koje više nisu dostupne u prodavnici.
Izvor: BIZLife
Foto: Pixabay