
Kako je Koka-Kola naterala brucoše da steknu nova prijateljstva promenom čepa na flaši
Agencija Leo Burnett i Coca-Cola Kolumbija osmislili su sjajnu inovaciju proizvoda kako bi brucošima olakšali da „probiju led“ i steknu nove prijatelje prvog dana na fakultetu.
Kreirali su jedinstvenu flašu koja može da se otvori samo drugom flašom, čime su studentima dali savršen izgovor da započnu razgovor jedni s drugima.
Snimak studije slučaja je u roku od 10 dana pogledalo više od 4,8 miliona ljudi. Koka-Kola beleži sjajnu godinu uz briljantne kampanje i instalacije, poput telefonske govornice koja u UAE prihvata čepove umesto novčića, kako bi radnici mogli da pozovu svoje porodice.
Da li biste voleli da vaš fakultet (ili radno mesto) ima ovakve „Friendly Twist“ flaše?
O kompaniji Coca-Cola
Coca-Cola je jedna od najprepoznatljivijih svetskih kompanija, čiji je istoimeni napitak prvi put predstavljen javnosti davne 1886. godine u Atlanti, u američkoj saveznoj državi Džordžija. Od tada, originalni recept i brend postali su globalni simbol osveženja, optimizma i popularne kulture. Danas je Coca-Cola prisutna u više od 200 zemalja, sa portfoliom koji obuhvata stotine različitih proizvoda, od gaziranih i negaziranih pića, preko vode i sokova, do energetskih i sportskih napitaka.
Kompanija je kroz decenije gradila imidž inovativnog lidera u industriji pića, ali i značajnog učesnika u društvenim i ekološkim inicijativama.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER
Izvor: BIZlife
Foto: Youtube/Coca Cola/Screenshot