Kako da Gugl „zavoli“ vaš veb-sajt?
Piše: dr Nataše Krstić, docent na Fakultetu za medije i komunikacije
Biti nedovoljno vidljiv na Gugl (Google) predstavlja izgubljenu poslovnu priliku, imajući u vidu da više od 70% ljudi u Srbiji koristi internet, a više od polovine njih poseti veb-sajt prodavca ili brenda pre nego što obavi kupovinu. Iako bi svi želeli da se njihov brend, proizvod ili usluga nađu na prvoj stranici rezultata internet pretrage, Gugl ne smatra da to svako i zaslužuje. Svetski najdominantniji internet pretraživač danas koristi preko 250 signala za rangiranje pozicije veb-sajta, i često ih unapređuje kako bi korisnicima pružio najrelevantnije rezultate internet pretrage.
Da bi Gugl „zavoleo“ vaš sajt, potrebno je najpre da ga opazi i razume njegov sadržaj. Vidljivost sajta na pretraživaču postiže se njegovom tehničkom optimizacijom (Technical SEO). Potom, treba da postoji i poklapanje interesovanja između sajta i potreba internet korisnika, što se postiže optimizacijom sadržaja i meta-oznakama korišćenjem relevantnih ključnih reči (On-page SEO). Nakon što su se videli i shvatili da dele ista interesovanja, Gugl će proveriti da li neko u koga već ima poverenje preporučuje sajt kao ugledan u svojoj kategoriji, u vidu linka ili deljenjem njegovog sadržaja ka društvenim mrežama (Off-page SEO).
Trostruka ljubav između Gugla i veb-sajta ostvaruje se unapređenjem njegove vidljivosti, relevatnosti i ugleda, i dovodi do toga da se sajt dobro pozicionira u prirodnim rezultatima internet pretrage.
Ako želite da krijete svoj sajt od Gugla, onda Content Academy nije za vas!
Ali ako vas interesuje da se upoznate sa postupcima i tehnikama koje dovode do poboljšanja pozicije veb-sajta u prirodnim rezultatima internet pretrage, povećanja vidljivosti brenda na internetu, posećenosti sajta i prodaje, odslušajte predavanje „Kako da veb-sajt bude vidljiv na Guglu?“ koje će držati dr Nataše Krstić, docent na Fakultetu za medije i komunikacije. Nataša poseduje više od 15 godina iskustva u poslovnom marketingu i odnosima s javnošću, profesionalnu diplomu britanskog Institute of Digital Marketing (IDM) i SEO specijalizaciju University of California/UC Davis.
Izvor: BIZLife